הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'יג'י חדיד מתנצלת אחרי שפרסמה עוד פייק ניוז על ישראל
הדוגמנית האנטישמית פרסמה תמונה של מחבל צעיר ששוחרר כחלק מעסקת החטופים - אלא שטענה כי מדובר בנער תמים שנעצר על ידי ישראל, שמתעללת ורוצחת פלסטינים

הדוגמנית ממוצא פלסטיני, ג'יג'י חדיד, פרסמה פייק ניוז עם טענות שישראל היא "המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה". אחרי ביקורת חריפה במיוחד, היא מחקה את הפוסט מהאינסטגרם שלה והתנצלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במסגרת הסכם שחרור החטופים, ישראל שחררה אסירים פלסטינים – בהם אחמד מנאסרה שבגיל 13 ביצע עם אחיו פיגוע דקירה בירושלים, ופצע מאבטח ישראלי וילד בן 13. הוא נידון ל-12 שנות מאסר, שהופחתו לאחר מכן ל-9.5.

כמובן שחדיד, אנטישמית ידועה, עיוותה לחלוטין את הסיפור. היא כתבה ל-79 מיליון העוקבים שלה כי "ישראל היא המדינה היחידה שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה", וטענה שישראל מתעללת, אונסת ורוצחת את העם הפלסטיני. אז, כדי להבהיר את הנקודה שלה, היא הוסיפה תמונה של מנאסרה עצמו, תוך התעלמות מוחלטת לפשעים שביצע.

 

 

אחרי תגובות זועמות נגד הפייק ניוז שהיא מפיצה, חדיד מחקה את הפוסט ופרסמה הבהרה והתנצלות.

"רציתי להראות את הדרכים שבהן ממשלת ישראל עוברת על החוק הבינלאומי. במקרה הזה, ניסיתי להדגיש כיצד ילדים פלסטינים שנעצרו על ידי צה"ל אינם מקבלים את אותן הזכויות כמו ילד ישראלי הנאשם באותו פשע. לצערי, השתמשתי בדוגמה שגויה כדי להסביר את זה, ואני מצטערת על כך".

היא המשיכה וניסתה להדוף את הטענות נגדה על אנטישמיות: "ההתמקדות שלי היא על זכויות אדם. לכן אני רוצה להדגיש שלתקוף כל אדם, כמובן כולל יהודים, זה אף פעם לא בסדר. לקחת אנשים חפים מפשע כבני ערובה, זה לא בסדר. לפגוע במישהו בגלל שהוא יהודי, זה לא בסדר".

 

 

 

 

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE