הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחת משלנו
קרין עוזיהו או בכינויה -עוזה, היא אחת מהרקדניות והכוריאוגרפיות הבלתי רגילות שנראו בשדות הקרב התרבותיים בעולם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרין עוזיהו או בכינויה -עוזה, היא אחת מהרקדניות והכוריאוגרפיות הבלתי רגילות שנראו בשדות הקרב התרבותיים בעולם.
עוזה נולדה וגדלה בעיר חולון בישראל, וכבר בצעירותה התמסרה לתחום הריקוד. רקדנית מוכשרת עם אוזן מוזיקלית מפותחת, שלקחה את תחביב הריקוד כילדה צעירה צעד אחד קדימה.
עוזה מספרת ״גם כילדה ידעתי שאעסוק בתחום הריקוד כשאגדל, זה בער בי, נשמתי את זה בכל רגע וזה היה ברור מאז ומתמיד. התחלתי את דרכי בדרך קצת עקומה- במבצע 'צוק איתן' חיי השתנו לאחר אובדן וחוויה קשה שעברתי. החלטתי לנסוע ללונדון ולטהר את הנפש שלי דרך הריקוד, במשך חצי שנה רקדתי כל יום כל היום, הייתי מאושרת למרות שלא היה לי שקל בכיס. ראיתי כמה טוב ריקוד נותן לעולם והרגשתי שאני חייבת להעביר את התחושות האלה הלאה״.
עוזה לקחה חלק בפרויקטים אמנותיים רבים, והראתה לעולם את יכולותיה המרהיבות כרקדנית וכוריאוגרפית. במהלך הקריירה שלה, היא עבדה עם האמנים והחברות הגדולות ביותר בתחום כגון- טיילור סוויפט, ויקטוריה סיקרט, אדידס, נייק, פורמולה 1, נועה קירל, עדן חסון, עומר אדם והרשימה עוד ארוכה.
לעוזה אין גבולות גיאוגרפיים היא הגיעה כמעט לכל מקום בעולם- תאילנד, סין, סינגפור, קנדה, איטליה, ספרד -כדי לעשות שיעורי מאסטר קלאס לדור הבא וכדי להפיץ את אומנות הריקוד שלה.
היא התמודדה עם אתגרים מורכבים הכרוכים בשילוב של סגנונות שונים ובהבנת התרבות והלשון התנועתית באופן מעורר תשוקה ומסוגלת להתאים את עצמה לכל תרבות וסגנון מחוץ להם, יצרה עבודות שאינן רק נוגעות, אלא מעניקות חוויות ייחודיות לקהלייה.
״בכל מקום בעולם אני דואגת שכולם ידעו שאני ישראלית ומלאת גאווה, לא נתקלתי באנטישמיות כלפי אבל יש הרבה שאלות מרקדנים ואנשים בתחום ואני שמחה שיש לי את הכוח לדבר ולספר״.

 

karin_uza אינסטגרם

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE