הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית ההוליוודית הסבירה מה יקרה ללהט"ב במדינה מוסלמית – והתנצלה
כוכבת 'האישה הטובה' אמרה שראשם של א-בינארים ייערף וישחקו איתו כדורגל, והצביעה על הצביעות של שחורים להט"בים שנמצאים בתחתית עבור אסלאמיסטים קיצוניים

השחקנית ההוליוודית ג'וליאנה מרגוליס, אמריקאית יהודייה, נאלצה להתנצל על כך שהאשימה שאנשים שחורים עברו "שטיפת מוח כדי לשנוא יהודים" וכי אם א-בינאריים "ידרכו במדינה אסלאמית" – ראשם ייערף.

כוכבת 'האישה הטובה' בת ה-57 ספגה ביקורת חריפה על דבריה שנאמרו בפודקאסט 'החדר האחורי' עם אנדי אוסטרוי, שגם ההוא יהודי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מרגוליס אמרה שהיא נחרדת מהתמיכה של קהילת הלהט"ב בעם הפלסטיני. "הצעירים האלה שפולטים שנאה אנטישמית, אלה שרוצים שנקרא להם הם\הן או מה שלא, אלה הראשונים שייערפו את ראשיהם וישחקו איתו כדורגל. ובזה הם תומכים? בטרוריסטים שלא רוצים שלנשים יהיו זכויות? שלהט"בים יוצאו להורג?".

אחר כך היא טענה שבעיני האלסאמיסטים, השחורים הם "פחותים אפילו מיהודים", והתייחסה ל"מועדות הלסביות השחורות" מאוניברסיטת קולומביה שהקרינה סרט ותלתה שלטים שהכניסה ליהודים אסורה.

"אני רוצה להגיד להם", המשיכה מרגוליס בזעם, "אתם אדיוטים. אתם פחותים מיהודים בגלל שא', אתם שחורים, ב' אתם להט"ב, ואז אתם מפנים את הגב לאלה שתומכים בכם?".

 

(צילום: Getty Images)

 

אחרי הסערה שנוצרה סביב דבריה, מרגוליס התנצלה: "אני נחרדת מהעובדה שההצהרות שאמרתי פגעו בקהילות השחורות והלהט"ב, קהילות שאני באמת אוהבת ומכבדת. אני רוצה להיות ברורה: גזענות, הומופוביה, סקסיזם או כל דעה קדומה נגד אמונה או זהות אישית של מישהו – מתועבות בעיני. נקודה".

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE