הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדקה את חשבון הבנק שלה – וגילתה 86 מיליון דולר
זאת הייתה הפתעה נחמדה מאוד, בעיקר אם הסכום שהופקד בטעות היה נשאר בחשבונה. אבל הבנק התנער במהירות מהתקלה וחסם את חשבונה של הלקוחה

מי לא היה רוצה לפתוח את חשבון הבנק שלו ולגלות בתוכו יתרה של 86 מיליון דולר שלא היו לפני כן. זה מה שקרה לאישה ממלזיה, שבטח התאכזבה לגלות שמדובר בטעות של הבנק.

חפידזה עבדאללה פתחה את האפליקציה של חשבון הבנק שלה ב-Maybank, שם הופיעו לפתע 404,040,404.04 רינגיט מלזי, שזה כ-86.46 מיליון דולר אמריקאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

את צילום המסך של יתרת העובר ושב היא פרסמה בחשבון הלינקדאין שלה, וכתבה: "אתם בטח חושבים שזכיתי בלוטו, נכון?".

הסכום כמובן מרשים מאוד, במיוחד שמשק בית ממוצע במלזיה עומד על כ-22,000 דולר בשנה. לשם השוואה, בארה"ב הסכום הממוצע עומד על כ-75,000 דולר בשנה.

"טוב, לא ממש – מדובר בתקלה!", כתבה עבדאללה, שאחר כך דיווחה כי הבנק "החליט לחסום את החשבון שלי ללא שום הודעה מוקדמת" לאחר שהבין שהפקיד בטעות את הסכום הענק.

 

(צילום: Getty Images)

 

"אומרים שכסף לא יכול לקנות אושר, אבל Maybank יודע לקנות תסכול", הוסיפה בציניות עבדאללה, שהיא מנהלת ומייסדת שותפה של חברת משאבי אנוש.

הפוסט של עבדאללה הפך ויראלי במהירות, ורבים שיתפו את התסכול שלהם מהשירות הגרוע של הבנק. הביקורות הגיעו על לחשבון של מנהל הלקוחות של קבוצת מייבנק, שהבטיח לטפל באופן אישי בבעיות עליהם התלוננו הגולשים.  

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE