הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגופה שזוהתה אחרי 44 שנה: צעירה שנסעה למצוא את אביה הביולוגי בקליפורניה - ונרצחה
היא הייתה בת 19 כשיצאה מביתה באוהיו כדי לאתר את משפחה, אבל מצאה את מותה בצורה אכזרית, וגופתה הושלכה באזור לאס וגאס

גופה שנמצאה בשדה פתוח בשנת 1979 ליד מה שהיום הוא אזור ראשי בלאס וגאס – זוהתה 44 שנים אחרי כנערה מאוהיו שיצאה למסע לקליפורניה בחיפוש אחר אביה הביולוגי.

משטרת המטרופולין של לאס וגאס פרסמה כי הגופה שייכת לגוון מארי סטורי בת ה-19, שבמשך יותר מארבעה עשורים הייתה ידועה בכינוי 'סהרה סו דו', השם של צומת הדרכים בה גופתה נמצאה.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

החקירה החלה כאשר אדם גילה גופה בליל ה-14 באוגוסט 1979 בזמן שעבר בשדה ליד מה שהיום הוא הקצה הצפוני של הסטריפ של לאס וגאס. כיום, באותה נקודה עומד מלון Strat ומלון הקזינו 'סהרה'.

הרשויות האמינו כי הקורבן מתה 24 שעות לפני מציאתה, ונתיחה שלאחר המוות קבעה שהיא נרצחה. עם זאת, השוטרים לא הצליחו לזהות את הגופה, זאת עד ששיתפו פעולה עם מעבדה פרטית לבדיקת DNA בחודש ספטמבר האחרון.

אותה מעבדה פרטית בשם 'אותרם', שמתמחה בפתרון תיקי חקירה ישנים ולא סגורים, פרסמה הצהרה לפיה המדענים שלה בנו "פרופיל DNA מקיף עבור האישה", והובילו את הרשויות לקרובים אפשריים שסיפקו דגימות דנ"א – מה שאישר כי הדמות האנונימית היא הצעירה הנעדרת מאוהיו.

קרובי המשפחה של סטורי סיפרו למשטרה שהיא עזבה את הבית בקיץ 79', בחיפוש אחר אביה בקליפורניה. היא נסעה עם שני חברים גברים, ומאז הם לא שמעו ממנה שוב.

שני החברים חזרו לאזור סינסיטי באוגוסט אותה שנה, וסיפרו למשפחה של בת ה-19 שהם השאירו אותה בלאס וגאס.

המשטרה מאמינה כי שני הגברים עדיין בחיים, והיא מנסה לאתר אותם – זאת כדי לפתור את התעלומה בת עשרות השנים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE