הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עד 25 קילו בשבועיים: מהי דיאטת הביצים הקשות – והאם היא עובדת?
תוכנית התזונה דומה לדיאטות דלות פחמימות אחרות ורבות. לרוב הן עובדות ובאמת ניתן לראות ירידה מהירה במשקל - אבל היתרונות יהיו לטווח קצר בלבד

דיאטת הביצים המבושלות היא בדיוק איך שזה נשמע – תוכנית הרזיה הכוללת ביצים קשות לארוחה אחת לפחות ביום.

אבל כמובן שיש עוד חוקים כדי שהדיאטה, שמבטיחה כי תעזור לאנשים לרדת עד 25 קילו תוך שבועיים  בלבד, באמת תעבוד.

הדיאטה פורסמה לראשונה בספר משת 2018, 'דיאטת הביצה המבושלת: הדרך המהירה והקלה לירידה במשקל!", ולאחרונה היא חזרה להיות פופולארית בטיקטוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

תוכנית התזונה אינה מסובכת או קשה לביצוע – היא כוללת ארוחת בוקר עם לפחות שתי ביצים קשות וחתיכת פרי, עם אפשרות להוסיף ירק או חבלון דל פחמימות. בצהריים ובערב יש לאכול ביצים או חלבון רזה, ועם התוספות שנכתבו קודם.

העוקבים אחר הדיאטה יכולים לכלול מזונות כמו בשר רזה, פירות דלי פחמימות, שמנים שונים ועשבי תיבול שונים, כמו גם משקאות ללא קלוריות.

אבל יש הרבה מזונות שאסור לגעת בהם, כמו: דגנים – לחם, פסטה, קינואה, קוסקוס. גם מוצרי חלב, גניבה ויוגורט, תפוחי אדמה, תירס, אפונה, שעועית וקטניות אחרות. גם פירות, כמו בננות, אננס ומנגו, אסורים למאכל בדיאטה. וכמובן משקאות ממותקים, כמו סודה, מיץ תה מתוק ועוד.

וכך, הדיאטה היא דומה מאוד לעשרות תוכניות תזונה דלות פחמימות אחרות.

"הגרסה הזו תקדם ירידה במשקל, אך לא תהיה בת קיימא לטווח ארוך והיא לא מספקת לגוף תזונה מאוזנת", אמר הדיאטנית ארין פלינסקי-ווייד. "היא מגבילה, לא מאוזנת, ועלולה לגרום לחסרים תזונתיים לטווח ארוך.

היא כמובן הסכימה שהעוקבים אחר הדיאטה יראו ירידה במשקל, אבל בעיקר "ירידת מים, שתגרום לתוצאות מורגשות, אך לא אובדן אמיתי של שומן גוף".

לבסוף פלינסקי-ווייש אמרה שסביר להניח שמי שינסה את הדיאטה הזו – יחזיר במהירות את המשקל שירד ועוד יותר, זאת מכיוון שפעמים רבות אנשים אוכלים יותר מדי בעקבות דיאטות מגבילות כאלה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE