הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוצרי קוסמטיקה גנובים בשווי יותר ממיליון דולר: משטרת אל.איי שמה ידה על רשת גנבים
הרשויות פשטו על מחסן ובית עסק, שם נמצאו כמויות גדולות של סחורה גנובה מחנויות של מותגי קוסמטיקה מהמוכרים בעולם, כמו Sephora ו-CVS

כמות גדולה של ארגזים המלאים במוצרים גנובים, שווי ערך לכמיליון דולר, אותרו ביום חמישי במהלך פשיטה של הרשויות בקליפורניה. תושבת לוס אנג'לס נעצרה בחשד שגנבה מעשרות קמעונאים בדרום המדינה.

מחלקת הפשע הקמעונאי של סיירת הכביש המהיר, ערכה פשיטה על מחסן בעיר פרמאונט ועל בית עסק בשם The Makeup Store, הנמצאים בשדרות Whittier – שם נמצאה כמות גדולה של מוצרים גנובים, בעיקר קוסמטים, השווים ליותר ממיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המשטרה עצרה את ברנדה יאנז בת ה-48, והאשימה אותה במספר סעיפים הכוללים גניבה קמעונאית מאורגנת, גניבה גדולה וקבלת רכוש גנוב.

על פי החשד, יאנז היא חברה ברשת גנבים גדולה ומאורגנת, אשר פושטים על קמעונאים בדרום קליפורניה ומוכרים את המוצרים שלהם. בין החנויות שנפלו קורבן יש את Sephora, CVS, Ultra Beauty, Rite Aid, Nordstrom ועוד.

בין המוצרים הגנובים שאותרו בפשיטה, נמצאו קרמים לפנים ולגוף, מסקרה, מוצרי איפור שונים ועוד.

נוסף למוצרים הגנובים, הכוחות מצאו כלים ששימשו את הגנבים בהסרת זמזמים ואמצעים אחרים נגד גניבות.

הפעולה היזומה מגיעה ברקע עלייה מחרידה בגניבות מחנויות, כאשר מושל המדינה גווין ניוסום הודיע על הקמת צוות משימה מיוחד של CHP, ש"יגביר את מאמצי האכיפה באמצעות פעולות פרואקטיביות וחסויות".

אותה פשיטה שפורסמה ביום חמישי הגיעה ימים לאחר שמשטרת לוס אנג'לס ערכה חיפוש בחזית חנות ווסטלייק, וחשפה סחורה גנובה בשווי מאות אלפי דולרים ומוצרי 'אפל' גנובים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE