הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן אל תבורי במסיבת הכריסמס של הקרדשיאנס – עם דיסקית החטופים: 'להזכיר שהם עדיין בעזה'
למרות האירוע ההוליוודי הנוצץ, הזמר וזוגתו דני לוי – שהיא הסטייליסטית האישית של קים, לא שכחו את הישראלים המוחזקים בשבי החמאס כבר כמעט 3 חודשים. "ביחד ננצח"

בן אל תבורי הגיע למסיבת הכריסמס של הקרדשיאנס – יחד עם זוגתו דני לוי, שהיא הסטייליסטית האישית של קים.

הזוג ניצל את האירוע הנוצץ של המשפחה המפורסמת בעולם שנערך באחוזה היוקרתית בלוס אנג'לס, כדי לעלות מודעות לבני הערובה הישראלים. הם הגיעו עם דיסקית החטופים, עליה כתוב: "הלב שלנו שבוי בעזה". תבורי ענד את השרשרת על צווארו בעוד שלוי צירפה אותה לתיק שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילומים מהאינסטגרם של בן אל תבורי וקים קרדשיאן)

 

אחרי ששיתף את התמונות מהבית של קים המקושט לכריסטמס, תבורי פרסם סטורי בו כתב: "נעשה הכל כדי לתת איפה שאפשר מודעות, ואיפה שאפשר לנסות להשפיע ולהזכיר שיש עוד חטופים בעזה. ביחד ננצח".

לוי אחראית בשנים האחרונות לסטייל של קים, והפכה לחלק מהמעגל הקרוב אליה ואפילו בשנה שעברה היא השתתפה במסיבת הכריסמס הגדולה בבית הקרדשיאנס.

וקים מתגאה במעצבת שלה. ממש לפני חודש וחצי, נערך טקס פרסי האופנה האמריקאי, ה-CFDA, וקים הגיעה לבושה בעיצוב של לוי. הסטייליסטית פרסמה סטורי של המודלית שלה עם שמלת העור השחורה הקאלסית כאשר ברקע השיר "יהיה טוב" של יסמין מועלם – וקים שיתפה זאת ל-364 מיליון העוקבים שלה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dani Levi (@superrrdani)

 

מלבד תבורי ולוי, אל מסיבת החג באחוזה הענקית הגיעו פריס הילטון ואחותה הקטנה ניקי, גם המיליארדר דיוויד גפן – איש עסקים אמריקאי יהודי המוכר מאוד בתעשיית המוזיקה והקולנוע, והזמר והמפיק המליח 'בייביפייס', שהופיע בפני האורחים.

האירוע היה בחסות ענקית המשקאות קוקה קולה, והאורחים קיבלו בקבוקי זכוזית של המשקה ועליה כתוב: "מסיבת ערב חג המולד של קרדשיאן-ג'נר".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE