הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה בסדר לאהוב מקדונלד'ס - אבל תנסו להימנע מלהזמין את המנות האלה
בתפריט של רשת המזון המהיר תוכלו למצוא מנות שיהיו ממש רעות לבריאות שלכם, וגם כאלה שיספקו את צרכי התזונה הבסיסיים. הרשימה המלאה – בפנים

הפופולאריות של מקדונלד'ס והנגישות של רשת המזון המהיר – הופכת אותה לאחד המקומות העיקריים אליהם אנשים הולכים כדי להשיג במהירות ארוחות חמות וזולות.

אבל כמו כל פאסט פוד, הרשת מספקת מזון מעובד שמוסיף לגוף שלכם הרבה שומן, פחמימות ריקות וסוכר.

אבל לאורך כל התפריט של מקדונלד'ס, יש אפשרויות טובות יותר – וגרועות יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחת המנות הכי פחות מומלצות בתפריט היא BBQ Bacon Angus, בה יש יותר מ-40 גרם שומן, 800 קלוריות ו-1,600 מ"ג נתרן, שמהווים את כמעט כל הצריכה היומית המומלצת. וזה עוד לפני הצ'יפס והשתייה.

מנה נוספת שכדאי שתוותרו עליה היא Double Quarter Pounder, בה אין הרבה ירקות, אבל כן שתי פרוסות גבינה ושתי קציצות. ההמבורגר שווה יותר מ-800 קלוריות, 50 גרם שומן – שזה יותר מהכמות היומית הממומלצת, ויותר מ-1,400 מ"ג של נתרן.

הקריספי קייסר יכול להטעות אתכם, שכן המילה 'סלט' עושה חסד עם 40 גרם שומן ו-1,500 מ"ג נתרן. כלומר – מקבץ הירקות עם כמות הרוטב בגדולה הוא בהחלט לא בריא יותר מהבורגר.

 

אל תזמינו Double Quarter Pounder

 

שם המנה 'ביג ברקפסט בורגר' – מרמז למה שהוא. ארוחת הבוקר הזו תוסיף לתזונה שלכם 40 גרם שומן ויותר מ-1,500 מ"ג נתרן, וכמו שכבר הבנתם, מדובר בכמויות גדולות מדי.

לצד האוכל שלא כדאי לכם להזמין, תנסו להימנע גם מהקולה הקפואה, או לפחות מזו עם הסוכר, שכן יש בה לפחות 10 כפיות.

אז אילו מנות בתפריט של מקדונלד'ס כן מומלצות? Chicken McBites תהיה בחירה טובה, שכן עם פחות מ-200 קלוריות לכל 10 חתיכות ו-11 גרם שומן, זו אולי תהיה המנה הטובה בתפריט.

גם המנה – Wholemeal Grilled Chicken Snack Wrap היא מומלצת, והיא אחת מהאפשרויות הכי דלות בקלוריות מתוך התפריט של מקדונלד'ס, עם רק 9 גרם שומן ו-200 קלוריות לכל המנה.

ואם מתחשק לכם המבורגר, תכוונו את עצמכם לקנות מק'צ'יקן. זו מנה בעלת 450 קלוריות בלבד, 22 גרם שומן ו-600 מ"ג נתרן – שזה בערך חצי מהכמויות שיש בהמבורגרים האחרים המוצעים בתפריט.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE