הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עימות בין כוכבת הפורנו האנטישמית לאישה ישראלית: "את מריחה כמו פלאפל"
מיה חליפה העלתה לאינסטגרם שלה תיעוד של אינטרקציה עם אמא יהודייה, שהציגה בפניה בגאווה את שרשרת הח"י שענדה – ואמרה בפניה שוב ושוב: "עם ישראל חי"

כוכבת הפורנו הלבנונית-אמריקאית, מיה חליפה, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון מהשדה תעופה, שם היא נתקלה באישה יהודייה גאה – שלא התביישה ואמרה אל המצלמה: "עם ישראל חי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חליפה בת ה-30, כזכור, פוטרה מפלייבו לאחר שהתבטאה באופן אנטישמי כאשר הביעה תמיכה במעשי חמאס ולעגה לנרצחים הישראלים. "האפרטהייד הציוני מובס על ידי לוחמי גרילה בחולצות גוצ'י מזויפות", כתבה אז.

בסרטון שעלה אתמול לרשת, וזכה כבר למיליוני צפיות, חליפה צילמה את עצמה כאשר ברקע עומדת אמא ובנה הישראלים. לא ברור מה הייתה האינטרקציה לפני שכוכבת הפורנו החלה לצלם, אך האישה הישראלית ניגשה לחליפה בגאווה רבה והציגה למצלמה את שרשת הח"י שענדה, ואמרה: "עם ישראל חי".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

 

חליפה לא ממש ידעה איך להגיב, וניסתה לצחוק על אותה אישה כשאמרה לה: "את מחכה לאוטובוס? כי אני מחכה לנהג שלי".

האישה היהודייה לא התרגשה, וניגשה שוב עם חיוך ואמרה: "עם ישראל חי". פה חליפה איבדה מעט את העשתונות, התחילה ללכת מהמקום ואמרה: "עופי ממני, יש לך ריח פה נורא. אלוהים, את מריחה כמו פלאפל".  האישה היהודיה נופפה לה לשלום, והמשיכה להגיד: "עם ישראל חי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE