הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דואה ליפה שוברת שתיקה על טבח ה-7 באוקטובר: "אין מחילה למעשים של חמאס"
הזמרת מחזיקה בדעות מאוד פרו-פלסטיניות, אך בראיון האחרון היא הביעה חמלה על "כל ישראלי שמת", ואמרה שהיא "מרגישה כל כך רע" על הטבח

הזמרת דואה ליפה ידועה בדעותיה הפרו-פלסטיניות, ואולי זו הסיבה שלקח לה שלושה חודשים וחצי להגיב בפומבי לטבח ה-7 באוקטובר.

בראיון למגזין ה'רולינג סטון', הזמרת הארמנית בת ה-28 אמרה ש"חייבת להיות הפסקת אש הומניטרית", אבל גם הביעה את כעסה על ארגון הטרור חמאס, לו היא מעולם תסלח, לדבריה.

"יש עולם כזה שבו אתה יכול להרגיש צער עבור כל חיי אדם שאבדו. ואני חייבת לומר זאת – אין מחילה למעשים של חמאס... כל חיי אדם הם יקרים", אמרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

"אני מרגישה כל כך רע על כל ישראלי שמת ועל מה שקרה ב-7 באוקטובר", המשיכה הזמרת, שידועה בביקורת שלה על מדיניות ישראל. אבל היא הוסיפה: "כרגע, מה שאנחנו צריכים להסתכל עליו, זה כמה חפים מפשע מתו בעזה".

"התחושות שלי כלפי אנשים שנעקרו מבתיהם הן מאוד אמיתיות וטריות, וזה נושא שקשה לדבר עליו כי הוא כל כך מעורר מחלוקת", אמרה הזמרת בת ה-28 על מיליוני העזתים.

היא המשיכה עם ביקורת כלפי העולם: "אין מספיק מנהיגים בעולם שנוקטים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שקורה, על הפסקת ההומניטרית שחייבת לקרות".

כמו מפורסמים רבים אחרים, ליפה הודתה בחוסר האונים שלה לגבי המשבר והלחימה המתמשכת, והדגישה את החשיבות שאנשים ילמדו על הסכסוך, במיוחד כשיש כל כך הרבה פייק ניוז ברשת.

לדבריה, הפתרון שלה הוא להשתמש בבמה שיש לה עדי לעודד את המעריצים להתנהג כמוה. "נראה שקל יותר לא לנקוט בשום עמדה פוליטית. הימנעות מדיונים עמוקים בכל הנוגע למלחמה ודיכוי, היא משהו שראינו קורה פעם אחר פעם בהיסטוריה"

"אני מרגישה שרק להיות מוזיקאית ולפרסם משהו, לא עושה מספיק הבדל, אבל אני מקווה שמספיק להפגין סולידריות, שלפעמים זה כל מה שני יכולה לעשות", הוסיפה.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE