הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה ראשונה לדרמה החדשה של הולו – עם קאסט ישראלי מכובד
מיכאל אלוני וליאור אשכנזי הם רק חלק מצוות השחקנים שמככבים בסדרה 'היינו ברי המזל', המבוסס על סיפור אמיתי של משפחה יהודית בתחילת מלחמת העולם השנייה

פלטפורמת הסטרימינג 'הולו' העניקה הצצה ראשונה למיני הסדרה החדשה שלה, We Were The Lucky Once, המבוסס על רומן המספר את סיפורה האמיתי של משפחה יהודית בתחילת מלחמת העולם השנייה, כאשר צוות השחקנים מורכב מקאסט ישראלי מכובד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השחקנים הראשיים הם ג'ואי קינג ולוגאן לרמן, שניהם יהודים אמריקאים, ולצידם יופיעו ליאור אשכנזי, מיכאל אלוני, עמית רהב, הדס ירון ומורן רוזנבלט, ועוד כמה שחקנים אמריקאים.

הסדרה היא כאמור עיבוד טלוויזיוני לרב המכר משנת 2017 של ג'ורג'יה האנטר, והוא עוקב אחר משפחה יהודית שחיה בפולין והופרדה בתחילת מלחמת העולם השנייה, ועוברת מסע הישרדות מדהים בן תשע שנים על פני ארבע יבשות – עד שמתאחדים מחדש.

 

 

המפיקה אריקה ליפז סיפרה שכאשר היא קיבלה לראשונה את העותק לתסריט, היא קראה אותו תוך 24 שעות: "נשמתי נעצרה. זה היה אחד הסיפורים המשפחתיים הכי מדהימים שקראתי אי פעם".

"אני אישה יהודייה", המשיכה ליפז, "ותמיד רציתי לעשות משהו במרחב ההיסטורי שלי. כמי שהתחנכה על השואה, הרגשתי שדרך המשפחה הזו אני נחפשת לסיפורים שמעולם לא ראיתי".

היא הוסיפה: "זה סיפור הישרדות מדהים המתפרש על פני תשע שנים, ארבע יבשות, שלוקח אותנו מפולין לסיביר, לצרפת, למערב אפריקה ולברזיל".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE