הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת אישור בנייה: גורד השחקים הגבוה ביותר בארה"ב – והוא לא יהיה בניו יורק
המגדל יתנשא לגובה של 1,907 פיט, ויסמן את השנה בה אותה מדינה התקבלה כמדינה ה-46 בארה"ב, ובכך יהפוך למבנה החמישי בגובהו ברחבי העולם

יזמים שאפתנים מגבשים תוכנית לבנות את גורד השחקים הגבוה ביותר בארצות הברית – ובאופן מפתיע הוא לא יהיה בניו יורק, אלא באוקלהומה סיטי.

החברות Matteson Capital ו-AO עובדים יחד כדי להקים בטיילת בורדווק את מגדל בריקטאון שצפוי להתנשא לגובה של יותר מ-580 מטרים, מה שיהפוך אותו לגבוה ביותר בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהתייחס לגובה במדדים אמריקאים, 1,907 פיט, חברת מטסון קפיטל אמרה בהצהרה: "הגובה הוא סמלי ומכבד את השנה שבה אוקלהומה התקבלה כמדינה ה-46 של ארצות הברית".

ההצעה הראשונית למיזם הייתה שהמגדל, אחד מבין ארבעה מבנים שיקומו בקומפלקס המסחרי, יגיע לגובה של 1,750 פיט, כ-530 מטרים, מה שהיה הופך אותו לבניין השני בגובהו בארה"ב, מאחורי גורד השחקים שבמנהטן, מגדל החירות, המתנשא לגובה של 541 מטר.

אבל ביום שני האחרון, מטסון קפיטל ביקשה לסטות מהתכנון המקורי ולשנות את ממדי המגדל, כך שאם יאושר – הוא יהפוך למבנה החמישי בגובהו בכל העולם.

 

 

התוכנית למבנה מורכבת כאמור משלושה מגדלים נוספים, כל אחד מהם בגובה של כ-105 מטרים, כאשר כל הקומפלקס משתרע על פני שטח עצום. התוכנית כוללת 1,776 יחידות דיור, שני מלונות Hyatt ושטח גדול לשימוש מסחרי וקהילתי.

בקומות העליונות של המגדל יהיו מסעדה, בר ומרפסת תצפית לעבר כל אוקלהומה סיטי – ביתם של 680,000 בני אדם, בעוד שהיא אחת הערים הצומחות ביותר בארה"ב, שכן בשנה שעברה היא קפצה לעיר ה-20 המאוכלסת ביותר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE