הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן: סלבריטאים לא יהודים קוראים להילחם באנטישמיות
קמפיין שהוקם על ידי נשיאת ארגון הצדקה של הנסיך הארי ומייגן מרקל, גייס לפחות 30 כוכבים שהביעו עמדה חד משמעית – די לשנאת יהודים

שלל סלבריטאים לא יהודים הצטרפו לקמפיין רחב שמטרתו להביע תמיכה ביהודים שסובלים מזינוק חריף של אנטישמיות ברחבי העולם.

לפחות 30 כוכבים, כולל הדוגמנית סינדי קרופורד, כוכבת 'לוטוס לבן' קוני בריטון, שחקן הניו יורק ניקס לשעבר זאק רנדולף והקומיקאי קווין ניילון, הצטרפו לקמפיין של 2024 New Voices.

הקמפיין האינטרנטי, שהוקם על ידי הסופרת ומנדנה דיאנה, נשיאת Archewell – ארגון צדקה שהקימה מייגן מרקל ביחד עם בעלה הארי, מגיע על רקע זינוק קיצוני ומדאיג של אנטישמיות בארה"ב וברחבי העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זאק רנדולף, סינדי קרופורד, הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Getty Images, AP)

 

 

הליגה נגד השמצה, ה-ADL, דיווחה בחודש שעבר על עלייה "חסרת תקדים" של 337% בתקריות אנטישמיות בין חודש אוקטובר לדצמבר.

אטוס ודיאני הרגישו את השתיקה אל מול השנאה ההולכת וגדלה, ולכן החליטו להשתמש בכוחן והשפעתן ולפנות לדמויות מוכרות כדי לבנות קואליציה מאוחדת נגד אנטישמיות.

אבל הן נדהמו לגלות שרבים מהמנהלים האישיים לא רוצים שהסלבריטאים עליהם הם אחראים, יקחו חלק בקמפיין.

"אם היינו אומרות, 'האם תעמדו נגד שנאת אסייאתים, נגד גזענות או סקסיזם?', בלי למצמץ הם היו אומרים שכן. אבל כשהם התבקשו לעמוד נגד אנטישמיות, הם החלו להילחץ", אמרה אטוס ל'פייג' סיקס'.

"כל מנהל אישי שיצרנו איתו קשר, הוא דחה אותנו. הדרך היחידה להצליח הייתה לפנות ישירות לסלבריטאי", סיפרה אטוס, שהוסיפה כי היא מאמינה שחלק מההיסוס של אותם מפורסמים, הוא להיראות כמי שתומכים במטרה פוליטית על ידי התנגדות לשנאה נגד קבוצת מיעוט.

"המצב בישראל, מצב גיאופוליטי, מתערבב בטעות עם אנטישמיות. לא צריך לדעת היסטוריה או לראות הקשרים כדי לעמוד נגד שנאה", הוסיפה. "הערבוב בין פוליטיקה ושנאה הוא לא בסדר. השורה התחתונה היא, שאנשים בארה"ב שאין להם שום קשר למלחמה במזה"ת, מוצאים עצמם כמטרות. יהודים ברחבי המדינה מפוחדים וחשים לא בטוחים. אנחנו צריכים לעצור את זה לפני שזה יחמיר".

מפורסמים נוספים, חלקם יהודים, שמשתתפים בקמפיין הם קולטון אנדרווד, ג'נה דוואן, שריל בורק, דיוויד ארקט, עמנואל שריקי, קולטון אנדרווד, לאנס באס, בריאן גרינברג ועוד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE