הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורחת: ג'ניפר לופז גונבת את ההצגה בשבוע האופנה בפריז
הזמרת בת ה-54 סובבה את הראשים של כולם כאשר הגיעה לתצוגת המסלול של מעצב האופנה אלי סאאב, עם שמלה ירוקה, מחשוף עמוק ושכמייה פרחונית

אף אחד לא נשאר אדיש אל הלוק איתו הגיעה הזמרת ג'ניפר לופז בת ה-54 אל תצוגת המסלול של מעצב האופנה הלבנוני אלי סאאב, במהלך שבוע האופנה העילית בפריז.

לופז הגיעה ביום רביעי האחרון ל'הוט קוטור' בבירת צרפת, לבושה בשמלה ירוקה ארוכה עד הרצפתה, מחשוף עמוק וחגורה מעוטרת ועדינה סביב המותניים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

היא הוסיפה עליה שכמייה גדולה וארוכה, נגררת על הרצפה, מכוסה בפרחים מלאכותיים. עקבי פלטפורמה וסרט ירקרק על ראשה, עם איפור קלאסי ועדין, השלימו את הלוק שסחף אחריו את כל המבטים.

נראה שהזמרת בת ה-54 אוהבת את המראה הפרחוני, שכן ביום שני האחרון היא הגיעה לתצוגה של Schiaparelli כחלק משבוע האופנה, בעודה לבושה במעיל לבן מותאם אישית, עשוי כולו מפרחים אמיתיים.

הז'קט, שעוצב על ידי מנהל הקריאטיב של בית האופנה האיטקלי, היה מכוסה כולו ב-7,000 עלי כותרת של ורדים לבנים.

 

(צילום: Getty Images)

 

כדי לא למשוך את תשומת הלב מהז'קט, כל שאר הלוק של לופז היה סולידי ביותר, אך כמובן יוקרתי. הזמרת לבשה חולצת צווארון גולף לבנה בסכום של 5,300 דולר, זוג גרביונים שחורים אטומים ועקבים קלאסיים.

היא איבזרה את עצמה עם חגורת סקיאפרלי בצבע שנהב עם אבזם ענק, סוג עגילים של Uncommon Matters שעולים יותר מ-300 דולרים, תיק יד שחור וזהב ששווה כמעט 6,000 דולר ומשקפיים של סקיאפרלי.

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE