הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצים לרדת במשקל? כדאי שתשמרו את זה בסוד
הלחץ החברתי וההערות מהסביבה שלכם יכולים להשפיע לרעה על התהליך, על המוטיבציה – ולהוביל לאכילה רגשית. "ירידה במשקל היא מסע אישי עמוק"

רבים מאיתנו קיבלו החלטה לשנת 2024 – והיא לרדת במשקל, שזוהי מטרה לא מאוד פשוטה. אבל המפתח להשיג את המטרה הזאת עשוי להיות לשמור בסוד את התהליך, כולל מהמשפחה.

מישל סארי, דיאנטית מאונטריו, קנדה, הסבירה בראיון לרשת 'פוקס ניוז' כי "ירידה במשקל היא מסע אישי עמוק. לא כל משפחה תומכת בהחלטה הזאת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ברגע שהסביבה שלכם תדע על ההחלטה לרדת במשקל, היא יכולה למתוח ביקורת על שאתם אוכלים או להגיד לכם: "אתה לא צריך לרדת במשקל, אתה נראה טוב", הבירה סארי, שהדגישה כי אתם לא חייבים הסבר לאף אחד.

במצב כזה, "למרות שיש לך כוונות טובות, ההערות האלה עלולות לערער את ההחלטה שלך".

גם ג'ורג' יאנג מפילדלפיה, מייסד המותג Yanre Fitness and OxygenArk, הצטרף להמלצה לשמור לעצמכם את מטרות המשקל שלכם, שזו דרך יעילה להפחית את הלחץ הסביבתי.

הוא הסביר כי ברגע שהסביבה שלכם תדע על יעדי המשקל ויתחילו לשאול אתכם שאלות, זה "יגביר את הלחץ שלכם, מה שעלול להוביל לאכילה רגשית".

יאנג סיפר על ניסיונו האישי, כיצד הוא שמר בסוד החלטות גדולות שקיבל, מה שהוריד את הלחץ החברתי ועזר לו להתמקד במטרות שלו. "מחקרים פסיכולוגיים מצביעים על כך שדינמיקה חברתית יכולה להשפיע על הרגלי האכילה".

וכך, הסביר יאנג, מי שמצליח להימנע מתשומת הלב, יצליח כנראה להתרחק מדפוסי אכילה לא בריאים. יתרה מכך, "שמירה על כך בסוד יכולה להגביר את המוטיבציה הפנימית".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE