הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר אין מקום לספק: ג'יג'י חדיד ובראדלי קופר מאוהבים
זו הפעם הראשונה שהשניים, ביניהם יש פער של 20 שנה, מביעים בפומבי חיבה אחד לשני – מחזיקים ידיים ומתחבקים בזמן שהם מסתובבים ברחובות לונדון

נראה שמערכת היחסים הטרייה בין ג'יג'י חדיד לבראדלי קופר נמצאת בכיוון טוב, שכן השניים נצפו מתהלכים יד ביד ברחובות לונדון.

השמועות על הזוגיות בין חדיד בת ה-28 לקופר בן ה-49 החלו לצוץ בחודש אוקטובר, וזמן קצר לאחר מכן מקורבים אישרו שהם נמצאים במערכת יחסים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: GoffPhotos)

 

חדיד וקופר אמנם נצפו כבר מספר פעמים בארוחת ערב ביחד, אבל זו הפעם הראשונה שבני הזוג מפגינים חיבה בציבור. הם הסתובבו ביום חמישי ברחובות לונדון, כאשר הדוגמנית בעלת השורשים הפלסטינים תועדה מחליקה את הזרוע שלה סביב מותניו של כוכב 'מאסטרו', בעודם נראים בשיחה עמוקה.

כזכור, ביום שלישי השניים הגיעו ביחד לשדה התעופה בניו יורק ועלו על טיסה ללונדון, אליה הצטרף שומר הראש של הדוגמנית, ובינתיים לא ברור אם הנסיעה היא למטרת עסקים או הנאה.

אף אחד מהשניים עוד לא דיבר בפומבי על הזוגיות, אבל כאמור נראה שהיא מתקדמת טוב. חדיד כבר פגשה את אמו של קופר במספר הזדמנויות, כמו למשל בארוחת ערב אחרי טקס גלובוס הזהב שנערך בתחילת החודש.

 

(צילום: GoffPhotos)

 

בנובמבר האחרון, מקורב לשניים אמר כי "הקשר שלהם הוא על סטרואידים" ושחדיד וקופר "ביחד כל יום". הוא גם הבהיר שמערכת היחסים ביניהם עמוקה מאוד, וסיפר כי קופר רואה בחדיד כאישה "מעניינת מבחינה אינטלקטואלית".

ועוד למרות פער הגילאים של 20 שנה, לשניהם יש "הרבה במשותף וחוש הומור דומה".

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE