הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארה"ב מככבת ברשימת 50 הערים הטובות בעולם – כולל שיקגו, סן פרנסיסקו ופילדלפיה
ניו יורק זכתה במקום הראשון ברשימה השנתית של מגזין טיים אאוט, והיא העיר האמריקאית היחידה בעשירייה הראשונה. אבל המשך ניתן למצוא את אל.איי, אוסטין ובוסטון

מגזין טיים אאוט פרסם את רשימת 50 הערים הטובות ביותר בעולם לשנת 2024, והציב את ניו יורק במקום הראשון בזכות "סצנת האוכל והתרבות, היופי וכל מה שהיא מציעה הופך את התושבים לשמחים".

"ניו יורק היא ללא ספק העיר שהכי הרבה עירוניים מערים אחרות ישמחו לגור בה", נכתב במגזין. "מתערוכות בגלריות מקומיות ומוזיאונים ברמה עולמית, ועד לאירועים קהילתיים כמו שוק הלילה בקווינס, תמיד יש משהו שקורה בניו יורק – ביום ובלילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סן פרנסיסקו במקום ה-37 (צילום: Shutterstock)

 

המגזין ערך את הדירוג על ידי סקר עולמי בו השתתפו אלפי תושבי הערים הגדולות, שנשאלו לגבי האיכות והמחיר של סצנת האוכל, התרבות וחיי הלילה.

את המקום השני לקחה קייפטאון בדרום אפריקה, אחר כך ברלין, לונדון, מדריד, מסיקו סיטי, ליברפול, טוקיו, רומא ופורטו.

שיקגו הגיעה למקום ה-14 והמכובד, עם "חיי לילה תוססים וערימות של תרבות. לא משנה מה העונה, שיקגו מלאה בדברים מרגשים לעשות... עם סצנת אוכל ומשקאות שאין שני לה".

 

שיקגו (צילום: Shutterstock)

 

לוס אנג'לס הוצבה 17 ברשימה, כאשר המגזין ציין את העונה הגשומה האחרונה אחרי בצורת קשה, שהחייתה את הטבע. כמובן גם התיאטראות, הקונצרטים והמועדונים, כמו גם שיפור התחבורה הציבורית וסצנת האוכל המרשימה.

במקום ה-23 נמצאת מיאמי, ש"במהלך העשורים האחרונים התפתחה מעיירת נופש למטרופולין מן המניין, המציעה הכל – מסעדות וברים פנטסטיים, אולמות ספורט ואירועים, סצנת אומנות ותרבות מעוררת קנאה".

סן פרנסיסקו הגיעה למקום ה-37, והמגזין דחק שלא להאמין לנרטיב לפיו העיר נהרסה. "היא עדיין שוקקת והיא אחת מיעדי הטיול העיקריים ביותר על פני כדור הארץ... סצנת אוכל ללא תחרות, מזג אוויר נהדר, יופי טבעי שופע, שכונות יפות, מלונות אופנתיים וכמובן יין ברמה עולמית".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE