הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תינוק כבן שנה מת ממנת יתר של קוקאין ופנטניל: כתב אישום חמור נגד הורים מניו יורק
ג'וזף אדוניס בן 14 החודשים מצא את מותו אחרי שבלע מיקס של סמים קשים שהיו בבית ההורים בלונג איילנד. בחיפוש נמצאו מוצרי אריזה ומשקלים דיגיטליים, ומספר כלי נשק שלא אוחסנו כנדרש

כתב אישום הוגש ביום חמישי האחרון נגד זוג הורים מלונג איילנד, לאחר שהתינוק שלהם בן 14 החודשים מת כתוצאה מבליעת קוקאין, פנטניל, מורפיום וסמים אחרים שהוחבאו בבית.

בלשים של מחלקת הרצח פשוט ב-3 בינואר על ביתם של ווילקנס אדוניס ודרילי לייברוק, שניהם בני 38, בהולברוק ומצאו שם שלל של סמים וכמה כלי נשק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'וזף אדוניס, רק בן 14 חודשים 

 

כמה שעות לפני כן, באותו הבוקר, שוטרים הגיעו לבית לאחר שיחה שהגיעה למוקד 911, שדיווחה על ילד שנפל ואיבד את ההכרה. כשהכוחות הגיעו למקום, הם מצאו את ג'וזף אדוניס בן 14 החודשים בחדר השינה של הוריו, ללא תגובה.

התינוק הקטן הועבר במהירות לבית החולים האוניברסיטאי סטוני ברוק, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מאוחר יותר, הבלשים מצאו תערובת של הרואין ופנטניל וכמות זהה של קוקאין, כמו גם זנאקס, מוצרי אריזה לסמים ושני משקלים דיגיטליים.

"מותו של הפעוט עקב מה שנחשד כמנת יתר של סמים, הוא מצער מאוד אבל לא בלתי צפוי. התקרית הנוספת במשבר מנות היתר של אופיואידים, אמור להוות קריאת השכה למחוקקים באלבני, שחייבים לפעול עכשיו", אמר התובע של מחוז סאפוק, ריי טירני.

 

 

על פי הדיווחים, הבלשים מצאו אקדח הלם, רובה ציד טעון וכלי נשק נוסף, כאשר כולם היו נגישים לג'וזף ולאחיו הגדול בן ה-11.

ההורים נעצרו והתובעים הגישו נגדם שורה של אישומים, לרבות החזקה פלילית של חומר אסור, החזקת נשק פלילית, סיכון טובת הילד ועבירות נוספות.

עורך דינו של האב אדוניס, מתיו טוהי, אמר ביום חמישי כי מרשו טוען לחפותו. הוא סיפר כי אדוניס הצליח לנצח את ההתמכרות שלו לסמים, אך לאמו של הילד הייתה "בעיית סמים גרועה".

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE