הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3.5 מיליון דולר בשלוש שנים: זוג אחים צעיר מואשם בהונאת לוטו רחבה
האחים יצרו קשר עם אנשים תמימים והצליחו לשכנע אותם שהם זכו בלוטו. רק שכדי לקבל את הפרס הנחשק, הקורבנות נדרשו להעביר תשלום מראש שיכסה את המסים והעמלות

חבר מושבעים פדרלי האשים שני אחים תושבי מרילנד לאחר שהתובעים הציגו ראיות כיצד במשך שלוש שנים הם ניהלו תוכנית הונאה, בה סחטו כסף מאנשים תמימים להם אמרו שהם זכו בלוטו.

התובע של מרינלד פרסם כי זוג האחים שהואשמו הם וויין ודוויין הנרי, בני 34 ו-32 מלנדוור הילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי כתב התביעה, בין אוקטובר 2020 לדצמבר 2023, האחים הנרי ועוד כמה מעורבים יצרו קשר עם הקורבנות שלהם דרך הדואר והטלפון, והצליחו לשכנע אותם שהם זכו במיליוני דולרים.

רק שכדי לקבל את הפרס הגדול, שכמובן מעולם לא הגיע, הקורבנות נדרשו לבצע תשלום – דרך העברה בנקאית, כרטיסי מתנה או שליחת מזומן, שתורץ כתשלום מראש המכסה את המיסים והעמלות של סכום הזכייה הכולל.

"כתוצאה מהתוכנית, הקורבנות שלחו יותר מ-3.5 מיליון דולר לנאשמים ולמעורבים האחרים, זאת בזכות העמדת פנים, הצגות שווא והבטחות על זכיות שקריות בהגרלה", נכתב בכתב האישום.

באחד המקרים, האחים הנרי שלחו לאחד הקורבנות שלהם תיק מתכת שלדבריהם הכי 5.5 מיליון דולר. אך המזוודה הייתה נעולה, ונאמר לקורבן כי ניתן יהיה לפתוח אותה רק עם קוד שיינתן בתנאי שישלח את הכסף עבור המיסים והעמלות.

יתרה מכך, השניים אמרו לקורבן שלהם שאם הוא ינסה לפתוח את התיק בכוח, הכסף ייהרס על ידי 'פצצת דיו'.

כדי להשתמש בכסף, האחים פתחו מספר חשבונות בנק כדי לתת לקורבנות שלהם עבור ההעברות הבנקאיות או כדי להפקיד את המזומנים הרבים.

השניים כאמור נעצרו רק לאחרונה, והמשפט נגדם ממשיך להתנהל. אם הם יורשעו, הם צפויים להיכנס לכלא ל-20 שנות מאסר כל אחד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE