הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההליך הקוסמטי הפופולרי לשנת 2024: הקטנת חזה
ישנה מגמה הולכת וגדלה בקרב נשים צעירות, שמעדיפות לדאוג לצורת החזה שלהן מאשר לגודל שלו – כאשר מבוגרות יותר מתחרטות על ההגדלה שביצעו שנים קודם לכן

הקטנת חזה והרמת פנים וצוואר צפויים להיות הטרנדים הגדולים ביותר עבור ניתוחים קוסטמטיים בשנת 2024.

ה'דיילי מייל' שוחח עם נשיא האיגוד הבריטי למנתחים פלסטיים, מארק פסיפיקו, על ההליכים הקוסמטיים המבוקשים ביותר לשנה הקרובה.

הוא הסביר כי נשות הדור הצעיר שמות בעדיפות עליונה יותר את צורת החזה מאשר את הגודל שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

פסיפיקו התייחס לירידה בשיעור הנשים המבקשות לבצע הגדלת חזה, אל מול עלייה של נשים בסוף שנות ה-20 ותחילת שנות ה-40 לחייהן, אשר בוחרות בניתוח קוסמטי לשיקום שד לאחר הנקה – ולא לשנות את החזה.

הוא סיפר על עלייה בביקוש ההליך מצד "מטופלות לאחר הריון שרוצות שהשד שלהן יחזור לנראות לפני ההנקה ולפני איבוד הנפח",

מגמה נוספת היא נשים המתחרטות על ניתוח הגדלת החזה שביצעו לפני שנים, שכן רבות מהן התלוננו על שתלים גדולים וכבדים שגרמו לבעיות גופניות שונות, כמו כאבי גב, כפתיים או צוואר.

ניתוח קוסמטי נוסף שצפוי להיות פופולרי מאוד בשנת 2024, הוא מתיחת פנים והצוואר – כאשר לטענתו של פסיפיקו, היבקוש להליך הקוסמטי הזה הונע בעיקר על ידי רשתות המדיה החברתית.

אבל מדובר בתהליך מאוד יקר. "אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה יותר, שלא ייראה כאילו עברת ניתוח, שייראה טבעי ורענן עם קו לסת יפה וצוואר יפה – נדרש ניתוח מעורב יותר", אמר פסיפיקו, שהסביר כי פירוש הדבר הוא ניתוח יקר יותר שיכול לעלות עד 33,000 דולר.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE