הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שונא לעמוד בפקקים": בנו של הקונסול הישראלי במיאמי מואשם שדרס בכוונה שוטר - מסתמן כי לא יזכה בחסינות
תמונת מעצרו של אברהם גיל בן ה-19 כשהוא ממרר בבכי הופצה ברחבי הרשת בעקבות האירוע שהתרחש בסוף השבוע האחרון בו הוא נחשד כי נהג בפרעות וניסה להתחמק ממעצר באמצעות פגיעה במתכוון בשוטר שניסה לעצור אותו. על פי הדיווחים זוהי אינה התקרית הראשונה בה הוא מעורב

בנו של דיפלומט ישראלי בפלורידה מואשם בפגיעה מכוונת באמצעות אופנועו בשוטר תנועה מקומי אשר ביקש ממנו לעצור בעקבות נהיגה מסוכנת. 

הצעיר, אברהם גיל בן ה-19 הסביר שנסע בסלאלום בין רכבים מאחר שהוא "שונא להמתין בפקקים" ותמונת מעצרו כשהוא נראה בוכה בדמעות מככבת כעת ברחבי הרשת. 

תחילת האירוע ביום שבת האחרון בשעות אחר הצהריים, בעיר סאני איילס ביץ', אז קרא השוטר לגיל לעצור בצד אולם האחרון האיץ לעברו ועל פי הדיווח פגע בו במתכוון. 

כתוצאה מכך, השוטר נפגע ברגלו אך למרות זאת, הצליח לאחוז בגיל ולהפילו מהאופנוע לכביש. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כנגד גיל, תושב אוונטורה הוגש כתב אישום בגין תקיפת שוטר והתנגדות אלימה למעצר. אביו של העצור הוא אלי גיל, הקונסול לעניינים קונסולריים במיאמי.

כאמור, בנו של הקונסול הסביר להגנתו כי נסיעתו בין הרכבים נבעה מהעובדה שניסה לעקוף את עומס התנועה. עורך דינו אף טען בבית המשפט כי לזכות מרשו עומדת החסינות הקונסולרית בשל משרתו של האב, אך על פי הודעת מחלקת המדינה בארצות הברית, חסינות קונסולרית מעניקה לנציגים קונסולריים חסינות מוגבלת בלבד, הנוגעת לעניינים פלילים הקשורים לתפקידם, מה שכמובן אינו רלוונטי לאירוע הנוכחי. 

 

יש לציין כי על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לא מדובר בתקרית הראשונה בה מעורב אברהם גיל בפלורידה, לו מסתבר יש רקע בשתי תקריות דומות נוספות, ממש לאחרונה.

על פי הדיווח, גיל תועד לפני כשבועיים כשהוא מתחמק משוטר שאותת לו לעצור ושבועיים קודם לכן, הוא אמר לשוטר שעיכב אותו על עבירת תנועה כי אביו הוא דיפלומט ישראלי.

שימוע משפטי בעניינו של אברהם גיל יערך ב-26 לחודש. 

 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE