הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה ראשונה לפארק החדש של יוניברסל אורלנדו – עם נינטנדו, הארי פוטר ועוד
אחרי שנים של בנייה, נחשפו פרטים ראשונים על פארק השעשועים 'אפיק יוניברס' שיפתח בעוד כשנה, והוא יכלול חמישה עולמות חדשים ויותר מ-50 אטרקציות

אתר הנופש יוניברסל אורלנדו בנה בשקט את אחד מפארקי השעשועים הסוחפים ביותר בעולם – יוניברסל אפיק יוניברס.

תוכניות הבנייה היו יחסית סודיות במהלך השנים האחרונות, אבל ביום שלישי האחרון יוניברסל אורלנדו פרסמה פרטים רשמיים ראשונים על הפארק, שייפתח רק ב-2025.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"יוניברסל אפיק יוניברס מסמן רגע של שינוי עצום עבור אתר הנופש שלנו, והוא למעשה ישנה הכל לגבי היעד הזה", אמרה הנשיאה ומנהלת התפעול הראשית של אתר הנופש, קארן ארווין. "זה יהיה שיא הצמיחה המדהימה שלנו במהלך 30 השנים האחרונות, ויהפוך את יוניברסל אורלנדו ליעד נופש של שבוע המלא בחוויות המרגשות ביותר שאפשר להעלות על הדעת".

'אפיק יוניברס' יציג חמישה עולמות חדשים עם "יותר מ-50 אטרקציות מעוררות השראה, בידור, אוכל ושופינג".

העולם הראשון יהיה Celestial Park, שיכלול גני טבע, "אזור משחקים רטוב", קרוסלה מפוארת, רכבת הרים עם מסלול של קילומטר וחצי במאה קמ"ש. הפארק גם ישמש כשער לארבעת המתחמים האחרים.

הפורטל הבא יהיה 'היקום האפל', שירגש את את אוהבי האימה וההאלויין, בו האורחים יוכלו "להיתקל בניסויים של ד"ר פרנקנשטיין ועד למפלצות מסתובבות בעולם של מיתוסים ומסתורין".

 

 

הפארק השלישי מוקדש כולו לסרט 'הדרקון הראשון שלי', שיתן לכם את ההזדמנות להמריא עם דרקונים כמו היקאפ, אסטריד וחבריהם.

"העולם של סופר נינטנדו", שהוצג לראשונה באולפני יוניברסל בהוליווד בשנה שעברה, תמשוך את האורחים לעולם משחקי הווידאו האייקונים עם הרפתקאות עם מריו, הנסיכה פיץ' והשאר.

"עולם הקוסמים של הארי פוטר – משרד הקסמים" – היוניברס החמישי, ימזג את הסרטים "החיות המופלאות" של האחים וורנר עם משרד הקסמים מסדרת הארי פוטר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE