הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
7 מיליון דולרים ב-30 שניות: ה-NFL הוא המנצח הגדול ממחיר פרסומות הסופרבול
פרסומת של כ-30 שניות בגמר ה-NFL כבר מזמן עשויה להיות יותר מדוברת מהמשחק עצמו - ואכן, מותג עשוי לשלם מחיר של משכורת שחוקן NFL בשנה שלמה עבור כמה שניות באור הזרקורים

ה-NFL כבר המנצחת הגדולה ערב הסופרבול למרות שעדיין הוא לא שוחק, כשהליגה קוטפת 7 מיליון דולרים על כל 30 שניות של פרסומות בין המהלכים במשחק הנצפה באמריקה.

השנה, רשימת מותגים גדולים אמורה להופיע במהלך הפסקות הפרסומות, וכל זה יכניס המון מזומנים לכיסי ה-NFL, לפי חדשות CBS.

מותגים כמו E-Trade, DoorDash, Google, M&M's, Paramount Streaming, Coors beer, יצרניות הרכב קיה, ב.מ.וו, טויוטה, ופולקסווגן, והחרם Bud Light יקוו לחזק את המכירות המתמשכות על ידי השגת מקום באור הזרקורים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המפרסמים גם מתבססים על כמה כוכבים בעלי שמות כדי למכור את מרכולתם, כולל טיילור סוויפט, כוכב מסע בין כוכבים סר פטריק סטיוארט, בן אפלק, ג'ניפר לופז, ג'רמי רנר, סטיב מרטין, ג'ון טרבולטה, ג'ייסון סודייקיס, טינה פיי, ארנולד שוורצנגר, ועוד.

"כוח כוכבים הוא די חשוב. זו הפעם היחידה שבה סלבריטאים גדולים מרימים טלפון. הם אוהבים מודעת סופרבול טובה", אמר מומחה השיווק קית' קרטרייט.

כמו כן, דווח כי הומור יתפוס מקום קדמי ברבות ממודעות הסופרבול של השנה כאשר מפרסמים מנסים להקל על מצב הרוח במדינה השקועה במחלוקות מטרידות רבות בימים אלה.

גם באד לייט תנסה לשוב ולקנות את נאמנות הלקוחות לאחר שערוריית הטראנסג'נדר דילן מולבני.

"זה רגע גדול עבור המותג, ללא ספק. למעשה רצינו במודע להישען הרבה יותר על הומור, להעלות חיוך על פני אנשים. ובסופו של דבר, להצחיק אנשים", אמר סגן הנשיא הבכיר החדש של באד לייט לשיווק טוד אלן.

מלבד Michelob Ultra, Budweiser, Bud Light ו-Coors, מודעות האלכוהול יהיו מוגבלות יותר השנה מאשר בשנים קודמות.

ליצרני הרכב יהיה גם כן תפקיד קטן יחסית בהפסקות הפרסומות.

השנה יהיו רק ארבע מודעות רכב, בעוד שבשנת 2022 היו שמונה.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE