הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי קליפורניה הכריעו: זו ההונאה התיירותית הגדולה במדינה
הוליווד, גן החיות בסן דייגו, דיסנילנד וגשר שער הזהב – הם בין האטרקציות הפופולריות ביותר בגולדן סטייט, אותן פוקדים מיליוני תיירים מדי שנה. אבל אחת מהן נחשבת לתרמית אחד גדולה

קליפורניה היא אחת המדינות התיירותיות ביותר בארצות הברית ויש בה לא מעט אטרקציות שמטרתן למשוך עוד מבקרים – כמו דיסנילנד, גשר שער הזהב, גן החיות של סן דייגו ואפילו השלט של הוליווד.

אבל חלק מהיעדים המפורסמים ביותר – נחשבים בעיני רבים כהונאה.

מחקר חדש ניתח נתונים מהפלטפורמות TripAdvisor ו-Google Trends כדי לקבוע מה הן תרמיות התיירים המובילות בכל מדינה בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נוסף לכך, האנליסטים סקרו 5,000 תושבים מקומיים מכל 50 המדינות בארצות הברית, כדי לקבוע מה הן האטרקציות הנחשבות כהונאות, גדולות או קטנות.

וכך, רוב תושבי קליפורניה הסכימו אחד עם השני שפארק השעשועים ואתר הנופש דיסנילנד הוא התרמית הגדולה ביותר בגולדן סטייט, כאשר 57 אחוזים מכל המשתתפים בסקר אמרו ש'המקום המאושר ביותר עלי אדמות' הוא הכל חוץ מהתיאור הזה.

הם הצביעו על מחירי החניה הגבוהים, האוכל שנמכר באתר, המזכרות מהחנויות השונות – ופשוט המחירים הגבוהים של כל המוצרים הנמכרים, זאת נוסף למחיר הכניסה הגבוה לפארק השעשועים.

בעוד דיסנילנד הוצב בראש הרשימה, מהצד השני תושבי קליפורניה הכריעו כי גשר שער הזהב בסן פרנסיסקו הוא האתר התיירותי שהכי פחות מנסה לרמות את המבקרים.

מבחינה לאומית, התפוח לא נופל רחוק מהעץ. 60 אחוזים מתושבי ארצות הברית שהשתתפו בסקר, הסכימו כי דיסניוולד היא ההונאה התיירותית הגדולה ביותר במדינה.

בין שאר האתרים שנמצאים ברשימה, נמצאים סיקס פלגס שבג'ורג'יה, הפארק הלאומי ילוסטון בוויומינג, הטיילת וירג'יניה ביץ' בווירג'יניה, אירועי רודאו בטקסס ועוד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE