הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן נכנסה לזוגיות חדשה, אבל יש בעיה: הוא לא אוהב את אור הזרקורים
השמועות על מערכת יחסים בין כוכבת הריאליטי לשחקן הפוטבול החלו לצוץ עוד בחודש ספטמבר, אבל מקור סיפר כי הם שומרים על זהירות בגלל שהם לא רואים באותה עין את עולם הפרסום

הרומן בין קים קרדשיאן לשחקן ה-NFL אודל בקהאם ג'וניור, "הופך רציני" – כך נטען על ידי מקורב, אחרי כמה חודשים של שמועות שהולכות ומתחזקות.

מקור ששוחח עם החדשות סיפר כי השניים מנסים להתקדם במערכת היחסים ביניהם בזהירות, בעיקר כי שהאישיות של אודל היא הרבה יותר "פרטית" מזו של כוכבת הריאליטי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שחקן הפוטבול של בולטימור רייונס בן ה-31 הוא "שומר על פרופיל נמוך, בעוד שקים רגילה לאור הזרקורים", סיפר המקור והוסיף כי הם "מנסים להבין את הצעדים הבאים".

שמם של מייסדת SKIMS בת ה-43 וכוכב ה-NFL נקשר לראשונה בחודש ספטמבר האחרון, כאשר החלו לצוץ שמועות שקרדשיאן ובקהאם ג'וניור מבלים לעתים תכופות, זאת אחרי הפרידה ממי שהייתה זוגתו לורן 'לולו' ווד.

עם זאת, לשניים יש מעגל חברים די דומה, כך שפעמים רבות השניים נראו יחד בעיקר עם קבוצות חברים, כמו גם במסיבת יום ההולדת של כוכב הפוטבול. השמועות על יחסים רומנטיים המשיכו להתחזק בחודש נובמבר, כאשר הם נצפו יחד במסיבה אחרי טקס פרסי האופנה ה-CFDA.

אבל מאז, קים ואודל לא נראו ביחד – עד סוף השבוע האחרון, מה שהעלה שוב את הספקולציות לצד מידע ששותף ממקורבים. זוג הכוכבים נצפו במסיבת הקדם-גראמי שנערכה על ידי הראפר ג'יי זי במערב הוליווד, ואפילו היה נראה שהם התאימו לבוש.

 

 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE