הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עתידות לשנה הקרובה: אלו היעדים אליהם מחירי הטיסות יצנחו
למרות שאנליסטים מאמינים שמחירי כרטיסי הטיסה יעלו השנה, ישנם מספר יעדים מבוקשים - כמו מקסיקו או דרום מזרח אסיה - שצפויים לראות מגמה הפוכה

אחד הגורמים שאנשים לוקחים בחשבון בעת קביעת יעד החופשה שלהם – הוא עלות כרטיס הטיסה.

למרות שאתר הזמנת הטיסות והחופשות Kayak מעריך שעלות הטיסות הבינלאומיות עשויה להתייקר השנה בעד עשרה אחוזים – יש כמה שינויים מעניינים שיכולים דווקא לשנות את המגמה החזויה, כך לפי עיתונאי של אתר החדשות USA TODAY.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיסות למקסיקו עשויות להיות זולות יותר השנה, זאת בזכות המהלך של הרגולטורים בארצות הברית שהסירו בסוף השנה שעברה מגבלות בטיחות על חברות תעופה מקסיקניות. מאז, החלו לצוץ עוד ועוד מסלולי טיסה בתדירות שונה בין המדינות השכנות.

נוסף לכך, שדה התעופה החדש בטולום שבקינטנה רו, תהפוך את האזור לנגיש בהרבה. לכן, סביר להניח שבשנת 2024 נראה מבצעים שווים ליעדים כמו קנקון, טולום ומקסיקו סיטי.

מדינות מזרח ודרום מזרח אסיה גם כן יהפכו לנגישות הרבה יותר מבחינת מחירים. ארה"ב וסין נמצאות על מסלול חיובי להגדלת תדירות הטיסות ביניהן, זאת לראשונה מאז פרצה מגפת הקורונה.

היעדר מסלולי טיסה בשלוש השנים האחרונות הייתה הסיבה העיקרית לעלויות הגבוהות בנסיעות בין ארצות הברית למדינות מזרח אסיה. אבל כבר עכשיו ישנן הצעות הרבה יותר אטרקטיביות ליעדים כמו דרום קוריאה, הפיליפינים, וייטנאם, תאילנד, יפן ואינדונזיה.

נתיבים לספרד ולפורטוגל גם כן צפויים להיות זולים יותר, זאת בזכות השקת קווים חדשים לערים כמו מדיירה או פארו בפורטוגל, בתוספת עלייה בתדירות הקווים בין ספרד לארה"ב.

טיסות בינלאומיות בצד, האתר Kayak צופה שמחירי הטיסות הפנימיות ירדו בעד 16 אחוזים. אם התחזית הזאת תתגשם, זו תהיה הזדמנות נהדרת לטייל ברחבי ארה"ב או טריטוריות כמו פורטו ריקו, שצפויות להיות זולות בהרבה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE