הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה נירו על נכדו שמת מפנטניל: "זה לא היה צריך לקרות"
השחקן בן ה-80 עדיין בהלם מהטרגדיה שפקדה את המשפחה שלו, כאשר נכדו ליאנדרו בן ה-19 נמצא מת בדירתו במנהטן בחודש יולי האחרון. "זה נורא"

שחקן הקולנוע האגדי רוברט דה נירו, איבד ביולי האחרון את נכדו בן ה-19, ליאנדרו דה נירו רודריגז, שמת ממנת יתר. בראיון חדש שהעניק למגזין פיפל, הסבא בן ה-80 סיפר: "זה פשוט שוק. מעולם לא חשבתי שזה יקרה".

חודש לאחר מותו של ליאנרדו, משרד הבוחן הרפואי הראשי של ניו יורק אישר כי סיבת מותו נבעה ממגוון סמים, כמו פנטניל, ברומזולם, אלפראזולאם, קטמין וקוקאין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

דה נירו נזכר כיצד התקשה להאמין כששמע על מותו של נכדו, בנה של בתו הבכורה דרנה, אותה אימץ מנישואיה הקודמית של גרושתו דיאנה אבוט.

"ב-2 ביולי בשנה שעברה, הנכד שלי קיבל מנת יתר של פנטניל. הוא היה בסך הכל כמעט בן 20. זה נורא", אמר דה נירו. "ורק אז התחלתי לחשוב על כל הדברים שיכולתי ואולי הייתי צריך לעשות איתו. אני לא יודע אם זה היה משנה. אבל זה מה שתמיד מתנגן לי בראש".

על הפנטניל, כוכב 'נהג מונית' אמר כי "זה לא דבר טוב לאף אחד. זה לא היה צריך לקרות".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Drena (@drenadeniro)

 

בינתיים, סופיה היילי מרקס בת ה-20 נעצרה בקשר למותו של ליאנדרו, שכן החשד הוא שהיא מכרה לו את הסמים לפני שהוא נמצא מת בדירתו במנהטן.

שבועיים לאחר ההודעה הטרגית, מרקס הופיעה בבית משפט פדרלי במנהטן בגין שלושה אישומים פדרליים הקשורים לסמים.

כמה חודשים לפני מות הנכד, במאי, בתי השביעית של דה נירו נולדה, עם בת זוגו טיפאני צ'ן בת ה-45, מדריכה לאומנויות לחימה. נראה שהחיים החדשים שיצר נותנים לו מנוח: "היא תינוקת כל כך מקסימה, כל כך מתוקה. כשאני מסתכל עליה, כל השאר נעלם. אז זו שמחה גדולה והקלה להיות איתה".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE