הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתושבי סן דייגו נמאס: 'זונות וסרסורים שולטים בשכונות שלמות'
לאחרונה התפרסם תחקיר שחשף בית זונות במסווה של מכון עיסוי, ממש סמוך לכנסייה ובית ספר למוזיקה לילדים. המקומיים זועמים – אך לא מתלוננים מחשש לנקמה

תושבי סן דייגו זועמים טוענים שעובדי מין וסרסורים שולטים בשכונות שלמות, כאשר ממש לפני ימים ספורים חקירה של הרשויות מצאה בית זונות שפעל תחת כיסוי של מכון עיסוי – מה ששיבש את שירותי הכנסייה הסמוכים.

לדברי בעלי עסקים ותושבים בעיר, הם מאויימים על ידי הפושעים הממלאים את האזור והיו לא פעם עדים לניסיון סחר בבני אדם, אך ציינו כי הם מפחדים לדווח על כך למשטרה מחשש לנקמה פיזית או פגיעה ברכוש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראיון לרשת 'פוקס ניוז', בעל עסק מקומי סיפר באנונימיות על תקריות יומיומיות: "זונות נכנסות לעסק כדי לומר, 'על מה אתה מסתכל?', 'תפסיק לבהות'. ואז הן מתקשרות לסרסורים להתלונן... הם שולטים בשכונה".

בשנה שעברה נכנס לתוקפו חוק עליו חתם המושל גווין ניוסום, שאסר לשוטט ברחובות כחלק מעיסוק בזנות. אבל מאז, בעקבות לחצים מסביב, המושל הדמוקרטי ביטל את החוק – וסן דייגו ראתה עלייה משמעותית במספר עובדי המין.

ולמרות שעדיין עבודה בזנות וסרסרות היא לא חוקית בקליפורניה, אבל הם הפכו לכל כך חצופים שהם מאיימים בגלוי על המקומיים המחפשים שלווה. "אם אתם מסתכלים עליי, אתם חייבים לשלם לי", אמרו זונות לאנשי עסקים, כפי שסיפרו.

 

 

כאמור, לאחרונה נחשף כי בית זונות פעל תחת שם של מכון עיסוי, וה"גניחות החזקות" ממנו הפריעו מאוד לתפילה בכנסייה הסמוכה.

התלונות על כך החלו כבר בשנת 2018, כאשר המקומיים דיווחו על "תנועה בכל שעות היום, קולות מיניים חזקים ונשים שלובשות בגדים מיניים פרובוקטיבים".

בשנה שעברה, בלשים הקדישו כ-125 שעות כדי לאסוף ראיות – מה שלבסוף הסתיים במעצר של ארבעה מעורבים.

כחלק מהחקירה, אותרו יותר מ-1,270 מודעות שפורסמו על ידי הספא במהלך חמש השנים האחרונות שהציעו שירותי מין – זאת כאשר באותה קומה של מכון העיסוי, היה בית ספר למוזיקה לילדים ורופא שיניים.

 

 

 

93% לא
7% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE