הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"התעסק עם היהודיה הלא נכונה": שרון אוסבורן תוקפת את קניה ווסט
הראפר השתמש בשיר של בלאק סבאת' על אף שהסולן אוזי אוסבורן ואשתו לא הסכימו שיעשה כך, זאת בגלל שהוא "אנטישמי שגורם עוגמת נפש לרבים"

שרון אוסבורן יצאה למתקפה נגד הראפר קניה ווסט "האנטישמי", על כך שהשתמש בשיר של בעלה, אוזי אוסבורן, ללא הסכמה במהלך מסיבה לכבוד האלבום החדש שלו.

אוסבורן, אשת טלוויזיה, כמו גם אשתו והמנהלת האישית של סולן להקת בלאק סבאת', אמרה כי "קניה התעסק עם היהודיה הלא נכונה", זאת כאשר השתמש ללא רשות בביצוע של אוזי אוסבורן לשיר Iron Man.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עוד לפני דבריה של שרון, סולן להקת המטאל פרסם בחשבון המדיה החברתית שלו כי הוא סירב לתת לווסט להשתמש בשיר שלו, מכיוון שהראפר הוא "אנטישמי שגורם עוגמת נפש לרבים".

לאחר מכן גם אשתו של אוזי הגיבה, ואמרה שהיא ובעלה שלחו לנציגים של ווסט הודעה כי ייתכן שהם ינקטו בהליכים משפטיים נגד הראפר אם הוא ימשיך להשתמש בשיר.

בראיון לבילבורד, שרון – שמזדהה כיהודייה בגלל אביה המנוח, מנהל המוזיקה דון ארדן היהודי – סיפרה כי צוות של ווסט פנה אליה לפני כשלושה שבועות וביקש אישור להשתמש בשיר. אבל היא ואוזי אמרו ש"אין סיכוי".

"אנחנו מקבלים כל כך הרבה בקשות להשתמש בשירים, אבל כשראינו את הבקשה הזו, אמרנו שפשוט אין סיכוי", אמרה. אבל ווסט התעלם מהאיסור שלהם ובכל זאת ניגן את השיר 'איירון מן' במהלך המסיבה שנערכה ביום חמישי האחרון בשיקגו.

"הסיבה הפשוטה היא, שאנחנו לא רוצים להיות מזוהים עם השונא הזה. אסור לעודד הפצת שנאה כמו שהוא עושה. וכל התירוצים, שהוא דו קוטבי או משהו כזה, לא משנים את זה", אמרה.

 

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE