הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוויפט או הסופרבול: מי ה-MVP האמיתי?
טיילור והסופרבול אינם רק אירועי תרבות וספורט הם מנועים כלכליים המגלגלים מיליארדרי דולרים לתעשיות מקומיות - ההשואה הכלכלית אם כך, מתבקשת - ונראה שיש לנו מנצחת

האם טיילור סוויפט וסיבוב ההופעות האייקוני שלה כבר גדולים יותר מהסופרבול?

על השאלה אפשר לענות ב: 'זה תלוי' - אבל אין ספק שבהכנסות נטו סוופיט מנצחת, אם כי בכל נושא ההכנסות-פר-שעת-הופעה, אולי רק גמר המונדיאל יכול להתחרות באירוע הספורט הגדול באמריקה.

ההשוואה עולה עקב דיווחים כי עסקים מקומיים בגלנדייל, אריזונה, דיווחו כי ההכנסות שלהם זינקו יותר כשסוויפט התחילה את סיבוב ההופעות המהולל שלה שם במרץ 2023 מאשר כשהסופרבול נערך באותו אצטדיון חודש קודם לכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(STATISTA)

 

ביום ראשון הקרוב, סוויפט והסופרבול כמובן יתנגשו שוב, כשהזמרת בת ה-34 צפויה לעודד את החבר שלה, הטייט-אנד של הקנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי, באירוע שייערך בפרדייס, נבדה, הסמוכה ללאס וגאס.

חלק מהעליונות הנתפסת של סוויפט אולי נובע מהעובדה שהיא העמידה את אצטדיון סטייט פארם בפאתי פיניקס כמלא ביותר אנשים ב-2 לילות גב אל גב, מאשר שהסופרבול העמיד בשנה שעברה.

בסביבות 146,000 סוויפטים הגיעו לאזור לצפות בשני הקונצרטים.

גם מעריצי סוויפט וגם מעריצי הפוטבול נוטים לבקר בערים מארחות במשך מספר ימים סביב האירוע המועדף עליהם, וליצור הכנסות לעסקים מקומיים.

בהסתכלות על הוצאה לאדם בלבד, הסופרבול עדיין מוביל ב-2,500 דולרים הוצאות לכל בעל כרטיס.

הוצאות המעריצים של סוויפט הוערכו כמעט נמוכות יותר עם רק 1,300 עד 1,500 דולרים לאדם.

אז למרות זאת, 151 תאריכי ההופעות שהוכרזו על פני חמש יבשות בשנתיים בוודאי יביאו יותר כסף לכלכלות מקומיות כמו גם לכיס של טיילור בסך הכל.

כשזה נוגע לשווי הנקי, סוויפט היא אפוא הפרפורמרית המצליחה יותר בהשוואה, עם שווי נקי מוערך של כ-1.1 מיליארד דולר.

השחקנים העשירים ביותר שישחקו בסופרבול השנה הם פרטריק מאהומס, הקוורטרבק של הצ'יפס המרוויח כ-70 מיליון דולרים לשנה, וניק בוסה, שחקן ההגנה של הסן פרנסיסקו 49ers עם 50 מיליון דולרים בשנה.

החבר טראוויס קלסי גם מרוויח פחות מסוויפט עם 40 מיליון דולרים לשנה.

מי יודע אולי הבחור חייב להתחיל ללמוד לרקוד ולשיר בכלל...

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE