הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה קרה לחלום האמריקאי? סוכנות-רכב מכניסה לקוחות למכונית עם תשלומים חודשיים של 3,000 דולרים
על פי הדיווחים, סוחר הרכב שיתף תמונות של לקוחות חדשים המממנים רכב בתשלומים שדומים לתשלומי משכנתא חודשית על בית יוקרתי באמריקה - תעשיית המשכונים והעיקולים, כמו האינפלציה בינתיים - חוגגת

סקר של הבנק הפדרלי של ניו יורק שפורסם בתחילת השבוע הצביע על כך שברבעון הרביעי של 2023, איחורי הלוואות הרכב הגיעו לרמות שלא נראו מאז התקופה שמיד לאחר המיתון הגדול שלפני יותר מעשור.

הנתונים הראו כי גם השיעור בו בעלי רכב מפגרים בתשלומים הגיע לשיעור שנתי של כ-7.7%, מה שמהווה גם כן את הרמה הגבוהה ביותר מאז 2010.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"שיעורי מעברי הזמן בתשלומי החוב התעלו על הרמות שלפני המגפה, ונראה שההחמרה מתרחשת על בסיס רחב", כתבו חוקרי הבנק הפדרלי.

בהתחשב בכך שכבר דיווחנו על העובדה שחובות כרטיסי אשראי וכמות הדחיות האוטומטיות נוסקות, במיוחד בקבוצת הגיל של 18-39, ושהבנקים מדווחים על תקנים מחמירים במתן הלוואות, על רקע ביקוש חלש יותר להלוואות, אולי יש סיבה להאמין שמספר גדל והולך של משקי בית "פגעו בקיר הלבנים הכלכלי" למרות שממשל ביידן מהדהד את 'הישגי' ה-'Bidenomics' בכלי תקשורת ארגוניים מהדור הקודם.

משקי הבית שצברו חובות רכב וכרטיסי אשראי בלתי עבירים במהלך עידן הקורונה וסביבת הריבית הגבוהה הנוכחית הם גם ככל הנראה אלה שנקלעו לסערה הפיננסית הקשה ביותר.

דו"ח 'אדמונדס' מאשתקד הראה שאחוז הנהגים עם תשלומים חודשיים של מעל 1,000 דולרים זינק לשיא של כל הזמנים, והסיבה היא שהסכום הממוצע עבור רכב חדש עומד על סביבות ה-40,000 דולרים בתוספת שיעורי הלוואות לרכב שנמצאים בשיא כל הזמנים.

"העול הכפול של תמחורי רכב גבוהים ועלויות אשראי מרתיעות מאתגר משמעותית קונים בשוק הרכב של היום", אמר מנהל התובנות של 'אדמונדס' איוון דרורי בשנה שעברה.

זה מוביל אותנו לשני פוסטים שפורסמו על ידי משתמש בשם Clown World.

ששיתף את מה שנראה כמו סוחר רכב שחולק כמה תמונות באינטרנט של לקוחות חדשים שמממנים רכבים בתשלומים העולים כתשלומי משכנתא חודשיים.

אדם אחד שרכש טאהו מודל 2023 עם תשלומים חודשיים בסך $2,550 הפרוסים על 84 חודשים!

ואחר שקנה סיירה 2500 Denali משנת 2023 עם תשלומים חודשיים של $3,000 הפרוסים על 96 חודשים! 

הינה התגובות על הפוסט מפי משתמשים אחרים..

תעשיית העיקולים והמשכונים בינתיים חוגגת...

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE