הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנזס סיטי ניצחה בסופרבול, וגם: הופעת המחצית, החתונה הסודית והאוהדים שפרצו למגרש
אירוע הספורט הגדול של השנה כלל ניצחון נדיר היסטורית, תשומת לב גדולה על טיילור סוויפט שיוצאת עם טראוויס קלסי, ההופעה של אשר והדיווחים כי התחתן בלאס וגאס ועוד

הסופרבול, אירוע הספורט מהחשובים בעולם בכלל ובארה"ב בפרט, נערך הלילה בלאס וגאס כאשר קנזס סיטי צ'יפס גברה 22:25 על פני סן פרנסיסקו.

אחרי שלושה רבעים לא מאוד מרגשים, הרבע האחרון סיפק תצוגת ספורט מותחת שנמשכה מעבר לזמן הרגיל – וכך, זו הייתה הפעם השנייה בהיסטוריה של הסופרבול שהמשחק הוכרע בארכה.

כמו כן, זו הייתה הפעם הראשונה מזה 19 שנים שאותה קבוצת פוטבול ניצחה בפעם השנייה ברציפות את הגמר הגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעוד שאוהדי הפוטבול מחכים ליום הזה בשנה – רבים בעולם מחכים בעיקר להופעת המחצית, כאשר בכל שנה עולה לבמה אחד האמנים או הלהקות הגדולים ביותר, ונותים הופעה מרשימה במיוחד במשך 13 דקות.

השנה עלה לבמה זמר הפופ וה-R&B אשר, כאשר את ההופעה פתח מוקף בהמון רקדניות עם הלהיט Caught משנת 2004.

מספר אמנים הצטרפו לאשר על הבמה. תחילה הייתה זו H.E.R שהגיחה לסולו גיטרה. אחר כך אלישיה קיז עלתה לשיר את הלהיט If I Ain’t Got You, ואז ביצעה עם אשר את הדואט My Boo.

גם ליל ג'ון הצטרף עם השיר Turn Down For What, מה שנמשך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר בכל הזמנים – של אשר ובכלל – Yeah.

 

 

בעוד שאשר בן ה-45 זכה לבצע את אחת ההופעות המדוברות של השנה – במקביל צץ לו דיווח כי ימים לפני העלייה לבמה, הוא וזוגתו מזה חמש שנים, ג'ניפר גויקוצ'אה בת ה-39, התחתנו בלאס וגאס.

השניים מנהלים מערכת יחסים מאז שנת 2019, ואחרי כשנה של זוגיות הם חשפו כי הם מצפים לילד. בספטמבר 2020, הם קיבלו את פניה של בתם, ריבון, כיום בת 3.

בין ההופעה למשחק, ובין המבטים לעבר טיילור סוויפט שיוצאת בחודשים האחרונים עם כוכב הצ'יפס טראוויס קלסי, נרשמה גם סערה אחת – או שתיים.

ברבע השלישי, שני אוהדים פרצו למגרש מהצד של סן פרנסיסקו. אחד מהם נתפס כנראה עוד לפני שחצה את הקו, אבל השני הצליח לרוץ, כמובן ללא חולצה, מעט לעומק המגרש – אך גם כן לא הגיע מאוד רחוק שכן צווותי ההבטחה קפצו עליו במהירות.

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE