הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט בלוק של 50,000 דולר – וקניה ווסט עם ישו בין העיניים: התלבושות של הסופרבול
שורה ארוכה של סלבריטאים הגיעו לצפות במשחק הפוטבול המדובר של השנה – וחלקם הפציצו באאוטפיטים יוקרתיים או יחודיים במיוחד

הסופרבול הוא אירוע הספורט הגדול בארה"ב – ולא מעט סלבריטאים פוקדים אותו ונותנים לאתרי הרכילות חומר לכתיבה.

טיילור סוויפט הגיעה אמש למשחק הסופרבול כדי לעודד את בן זוגה הטרי, טראוויס קלס – כוכב קבוצת קנזס סיטי צ'יפס, שניצחה בגמר. אחד הדברים שכולם מדברים עליו הוא הלוק שלה – השווה 50,000 דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זמרת הפופ, שרק לפני כשבוע עשתה היסטוריה כאשר זכתה בפעם הרביעית בפרס אלבום השנה בטקס הגראמי, לבשה מחוך של דון לי השווה 720 דולר, ז'קט של Wear Erin Andrews שעולה 130 דולר וג'ינס של Area – 695 דולר.

את הלוק היא שילבה עם אביזרים יקרים בהרבה. היא ענדה שלוש שרשראות – שתיים של סטפני גוטליב (השוות 4,250 ו-7,500) ואחת של Shay (5,420). שתי טבעות העולות 5,660 ו-3,210 דולר, תיק נוצץ בצורת פוטבול של ג'ודית לייבר העולה 4,495 דולר – וצמיד יוקרתי במיוחד, ששווה 19,950 דולר.

קניה ווסט הגיע לסופרבול עם אשתו ביאנקה סנסורי, כאשר הוא הסתיר את פניו עם מסכה שחורה ועליה, בין העיניין, פסלון ישו קטן – שהוא פריט וינטג' של מעצב האופנה אלכסנדר מקווין משנת 1996, שביום ראשון צוין 14 שנים למותו.

 

 

סנסורי התאימה מעט את הסטייל שלה לבעלה, עם מסכה שחורה שמכסה את ראשה, אך לא את פניה.

גם האקסית המיתולוגית, קים קרדשיאן, הגיעה למשחק הספורט הגדול – אך דווקא היא בלבוש די סולידי, עם ז'קט ספורטיבי.

חברתה הטובה של סוויפט, השחקנית בלייק לייבלי הגיעה עם טרנינג אדידס אדום – אך השקיעה בכל הנוגע לתכשיטים, השווים בסך הכל כחצי מיליון דולר.

בין הסלבריטאים שנצפו במשחק היו ג'סטין והיילי ביבר. השחקנית הפתיעה עם ז'קט פרווה מנומר גדול, מכנסי ג'ינס רחבות ועקב שפיץ אדום. בעלה הגיע עם ז'קט עור שחור, מכופתרת חומה עם חצי ירחים עליה, ג'ינס רחב ונעליים גם כן אדומות.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE