הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"דם השהידים הקדוש": בכירי ממשל ביידן נפגשו עם תומך טרור ערבי-אמריקאי בחיזור אחר קולות המוסלמים לקראת 2024
לא פחות משבעה בכירים בממשל ביידן כולל סגן היועץ לביטחון לאומי, וראש התוכנית לפיתוח בינלאומי בבית הלבן פגשו באוסמה סיבלני תומך הטרור הקולני באמריקה - המטרה: לעורר תמיכה בביידן בקהילה המוסלמית

מספר פקידים בכירים ממשל ביידן נפגשו השבוע וחיזרו אחר תמיכתו של מנהיג תומך טרור בקהילה הערבית-אמריקאית במישיגן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סגן היועץ לביטחון לאומי ג'ון פייר נשלח למישיגן בראש משלחת מרובת משתתפים כדי להפיג את החששות בקרב מצביעים ערבים ומוסלמיים-אמריקאים הזועמים על כך שהנשיא ג'ו ביידן תמך במידה מסוימת בישראל במלחמתה נגד חמאס בעקבות מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

האדם שפקידי ביידן נפגשו עמו הינו אוסמה א. סיבלני, המוציא לאור רב ההשפעה של The Arab American News, עיתון אנטי ישראלי המודפס בדירבורן.

לדבריו סיבלני, המצביעים הערבים-אמריקאים במישיגן חשו נבגדים לאחר שתמכו בביידן במספרים גדולים ב-2020, בטענה ש"לא קיבלו דבר" מאז "חוץ ממס שפתיים".

"הייתי מעורב בקהילה הזו מדי יום ביומו כל יום במשך 40 שנה", אמר סיבלני, "אני יכול להגיד עכשיו שאני לא יכול לשכנע את הקהילה שלי להצביע עבור ביידן גם אם אני מנשק את רגליהם. הם לא יעשו את זה".

המכון לחקר התקשורת במזרח התיכון זיהה את סיבלני כדובר שנשא נאום קיצוני בעד רצח יהודים ב-2022:

"שלום על הדם הטהור שנשפך מראשה של שירין אבו עקל'ה. שלום על הדם שמשקה את אדמת פלסטין, כדי שיצאו ממנה קדושים גיבורים כמוה וכמו אחרים, ופלסטין תשוחרר ותשוב לאומה הערבית".

"אתם רואים מה קורה בפלסטין? הם חשבו ש-1948 היא קו תיחום. הם חשבו ששכחנו. עכשיו, בהפתעה, יוצאים לדרך מארץ 1948. מכים אותם בסכינים ובידיים חשופות, ומנצחים".

"הם ילחמו באבנים, אחרים ילחמו ברובים, אחרים ילחמו במטוסים, מל"טים ורקטות, אחרים ילחמו בקולותיהם, ואחרים ילחמו בידיים ויגידו: 'תשוחרר, תשוחרר פלסטין!'", כל אלה בין הציטוטים המיוחסים לתומך ברצח היהודים שבכירי הממשל נפגשו עימו.

מדובר בלפחות שבעה בכירים בממשל ביידן שנפגשו עם סיבלני בדירבורן, מישיגן, אחת הקהילות הערביות הגדולות במדינה, לפי סוכנות הידיעות AP - בין הבכירים אפשר למנות גם את סמנת'ה פאוור המשפיעה ביותר.

סיבלני גם התייחס כמובן לחמאס ולחיזבאללה כאל "לוחמי חופש" והריע לטרוריסטים החות'ים הנתמכים על ידי איראן על שהכריזו מלחמה נגד ישראל באוקטובר.

הוא התרברב כי במהלך שיחת ועידה עם בכירי הבית הלבן ב-2021, סירב "להתנצל על ירי רקטות של חמאס לעבר ישראל".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE