הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קטי בעיר האורות
מה הקשר בין הלקוחות המעצבנים שלך לבין תחפושת הנסיכה שאמא לא קנתה לך בכיתה ג'? למה אתה לא מצליח להתרומם מעבר לרף הנוכחי בעסק שלך, למרות שאתה עושה את כל הדברים הנכונים? שיחה מרתקת עם קטי סאן שטרן, מטפלת קוואנטית בתת מודע מזווית מסקרנת במיוחד

 

מאת אליענה ברוך

לא כל יום אני שומעת שיש מישהי שמדברת ממש בשפה שלי... וכך, כשחברה אמרה לי שאני חייבת להכיר את קטי, לא חשבתי פעמיים ומיד הצטרפתי ללייב שלה שהתקיים יומיים לאחר מכן. אפשר לומר שזו היתה אהבה מלייב ראשון...
אל תתנו למראה הנסיכה להטעות אתכם: מדובר באמזונה מודרנית. בת 42, גרושה ומגדלת לבד את שלושת ילדיה הרכים. לישראל היא עלתה לבד בגיל 16, ומשפחתה בברה"מ עד היום. משנת 2007 היא מנהלת עסקים ובעלת עסק בתחום הפרסום והשיווק, עם לקוחות כמו המשביר לצרכן, ביתילי, עיריית תל אביב ועוד... בין השנים 2021-2018, בעקבות סדרת משברים שפקדו אותה, מצאה את עצמה גרושה, אם חד-הורית לשלושה קטנטנים, ללא גב משפחתי וכלכלי, שקועה בחובות, ועם אפס הכנסות מהעסק החדש.


ב-2019 התחברה לעולם העליון, בעקבותיו החלה חיים חדשים ויצאה מהמטריקס, עם בשורה לאנושות, ולישראלים תחילה.

איך קרה המהפך?

קרה לי דבר הזוי שבדיעבד הבנתי שזו היתה התעוררות: שבוע ימים הייתי מושבתת במיטה, לא היה לי חום או תסמינים גופניים, אבל הגוף היה משותק ולא תפקד, והמוח היה מנותק לגמרי. בזמן הזה שהייתי מושבתת, כאילו חיברו לי מחשב חדש, והכניסו לי תוכנה חדשה מלאה מידע על היקום. ראיתי את המפץ הגדול, קלטתי שיש מימדים, נשמות; איך כל המטריקס בנוי מלמעלה, איך היקום מתפקד; ראיתי את כל הגלקסיות והפלנטות האחרות, את כל הציוויליזציות הנוספות שבקשר איתנו כל הזמן על הסימולטור שאנו חיים בו, על הנשמות והישויות שאנחנו במימדים אחרים...

הייתי המומה ממה שאני פתאום יודעת. בעצם הפעילו לי זיכרון של חלק מהידע היקומי ב-DNA כדי שאני אעביר את כל זה הלאה מהמקום החווייתי, עם אימפקט לשנות את כל תפישת החיים של בני אדם. הובילו אותי ליצור קורסים כמו “אקטיבציה אנרגיית כסף” ו”מטריקס חלומות” שהשתתפו בהם קרוב ל-1,000 איש בפחות משנה, וחייהם השתנו לגמרי מלחץ יום יומי לחופש מוחלט ושליטה מלאה בחייהם.

ההדרכה שלי גם ביקשה ממני לפתוח ערוץ יוטיוב ולקרוא לו "עיר האורות", על מנת להפיץ את התכנים. אני לא יודעת למה ואיך, אבל משהו שם קורה למי שנחשף אליהם. אנשים כותבים לי פידבקים מטורפים, ששיניתי להם את החיים. כתבה לי מישהי שרצתה להתאבד, שהסרטונים שלי נתנו לה רצון לחיות, משהו זז. אפילו מתמכרים לזה. הקידוד זה גלים חשמליים שמפעילים לנו את השדה המגנטי, והמציאות היא השתקפות של תת המודע שלנו, אז אם אנחנו עובדים על הקידוד, המציאות בשטח משתנה. יש לי 3 סרטים על פיזיקה קוואנטית בערוץ היוטיוב שלי, שמסבירים איך הדברים עובדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השיטה שלי משלבת חקירה של פיזיקה קוואנטית, ניירו ביו טכנולוגיה, ומחקרי מוח. ברגע שהתחלתי לתרגל אותה, לעבוד על תת המודע ועל התודעה ברמה יומית, הפכתי את חיי לחלוטין, אפילו כבר לא נראיתי אותו אדם!תוך פחות משנה הספקתי לעבור לבית חדש פרטי עם נוף מטריף, לקנות רכב 4×4 שחלמתי עליו 3.5 שנים קודם, כל חודש לטוס למקומות שונים מרשימת החלומות שלי, ליהנות ממלונות יוקרה בחו”ל בשווי של 3,500 ש”ח ללילה, לטוס עם הילדים למקומות יוקרתיים על מנת להטמיע גם אצלם את העושר, להגיע ל-100,000 ש"ח הכנסות בחודש בעסק שהוא בן פחות משנה שאני עובדת בו 2-4 שעות ביום, ופשוט להגשים כל חלום ברשימת החלומות שלי תוך זמן קצר.
מה הסיפור של עיר האורות?

מעבר למסרים שקיבלתי עבור כלל האנושות, קיבלתי גם את הייעוד שלי מהמלאכים: התבקשתי להקים מרכזים במקומות אסטרטגיים בעולם, שייקראו ערי אורות. עיר האורות היא עיר טכנולוגית ברמה גבוהה, מחוברת לכדור הארץ. זה סוג של אוטופיה: אין שם ממשלה, אין שם כסף, כל אחד במימוש שלו, הבניה מהירה ביותר בטכנולוגיות אקולוגיות; את דור העתיד, הילדים, מחנכים להגשמה עצמית.
בהתחלה לא הבנתי למה זה נחת דווקא עליי. בכל זאת, תפקיד קצת גדול לאם חד-הורית שלא מצליחה לגמור את החודש, ולפעמים גם לא להתחיל... אבל התחלתי לחפש מידע באינטרנט. לאט לאט הגיע עוד ועוד מידע והבנתי שאני חלק מצוות משימה בינלאומי. מצאתי בחורה רוסיה שמדברת על אותו דבר, ונודע לי שברומניה בונים את העיר הראשונה... מתוכננות 19 ערי אורות וכבר בונים אותן בארה"ב, שתיים באפריקה, הודו, דרום אמריקה, וכאמור רומניה.
הרבה מטפלים מדברים על תת מודע, מה החידוש שלך?

אז זהו, שתת המודע זה לא בדיוק מה שאנחנו חושבים שזה. ואני לא מטפלת "סטנדרטית". השיטה שלי היא קוואנטית, אני במימד אחר והתכנים שלי ממימד אחר. אני חווה אותם, ולא את הג'יפה של המציאות הדחוסה בארץ, למשל. אני רואה אנשים ויכולות מהמקום הגבוה שלהם.

בלייבים שאני עושה, אני מבקשת מההדרכה שלי: "תנו לי פקודות, תגידו לי מה לעשות". אני נכנסת לשדה הקוואנטי לקבל מידעים, ובעזרת מדיטציות ותרגילים בדמיון מודרך שההדרכה מכתיבה לי בזמן אמת, אני עושה אבחון לחסמים. אני מראה למשתתפים מהו החסם ועל מה הוא יושב. בשלב הבא, אני עושה טיפול בחסם לפרק אותו – ממש פותחת את החסימות.

ישנן שתי דרכים להורדת חסמים: דרך תת מודע בזמן השינה, ודרך הרגש – כמו שאני עושה בלייבים. חסם נוצר מטראומה, ויש שם רגש – כך גם השחרור, עם הרגש והחוויה והתגובה הפיזית. לכן אני מבקשת מהמשתתפים להיות ערים לתחושות שלהם: מה הם מרגישים, וגם תגובות פיזיות, במהלך הסשן ובימים שאחריו. יכולות להיות תופעות כגון עייפות, כאב ראש – משום שהתודעה עבדה וצריכה לצמצם פערים עם הגוף.

אם משהו עלה ויש לי תגובה בגוף – סימן שזאת אמת. כשנוגעים באמת, הגוף מתחיל להגיב: כאב, חום/קור. צריך פשוט להיות ערים לזה ולתת לחסם להתנקות. אם מרגישים צורך לבכות, לא להילחם בזה. אם אין לנו תגובה, אולי אין לנו את החסם הזה, או שזה לא הזמן לפתוח אותו.מי שמתקשה להתמיד בסשן, "מנקר" או לא שומע, או לא מצליח להתרכז – סימן שיש אצלו המון התנגדות מצד תת המודע. אבל כולם מקבלים את האנרגיה בכמות שהם צריכים ויכולים להכיל. אנחנו בשדה קוואנטי ולכן מה שמשתתף אחד עובר, תקף לכל מי שנמצא במרחב. וכשאנחנו ערים למתרחש בשדה הקוואנטי, הוא ממש מדבר אלינו דרך התופעות במהלך התרגיל. זה מדהים.

מהיכן באמת מגיעים החסמים?

אני אקדים ואומר שלתת מודע יש 7 רמות, אני קוראת להן 7 קומות. הקומה הראשונה היא רמה של דורי דורות, שושלת של אבא ואמא. והיא ניירו רשת שקיבלנו. מי שבקומה ה-1, לא חי למען עצמו. הוא ב-100% ריצוי – של אחרים. הכל קשה, בדוחק, בהישרדות. הכל תקוע, רווחים בסיסיים, אין מיניות, אין סקס, אין כסף. נגמרת לנו האנרגיה והמירוץ נראה אינסופי ומתיש וכבד ללא תמורה.

בקומה ה-1 הכל קשור להורים שלנו. כל מה שאנחנו עושים ביום-יום קשור למה שעברנו בילדות. אנחנו מנוהלים נטו מהתוכנה והקודים של ההורים – החסמים שהם קיבלו מההורים שלהם. אנחנו באופן אוטומטי חוזרים על התסריטים של ההורים, וכל האנרגיה הולכת להתמודדות מול אבא ואמא. על סמך היחסים עם ההורים אנחנו משכפלים אותם בכל הדמויות מולנו וממשיכים להתנהל מדפוסי הריצוי.

לכל ילד וילדה יש רצונות וחלומות וסקרנות. בגיל 6 עד 12 אנו רוצים לקבל אהבה מההורים ומתחילים לרצות אותם וזה נמשך כל החיים. אנו חושבים שאם נעשה מה שאנחנו רוצים ובא לנו, אמא תכעס ולא תאהב אותנו, אבל אם נעשה את מה שהיא רוצה, היא תאהב אותנו. ואז אנו חוסמים את כל הרצונות שלנו.

בעצם, מגיל 6 עד 12 ילדים לומדים להפסיק לרצות, וההתנהלות הזאת משוכפלת כל החיים. ברגע שראינו שעשינו מה שאמא רוצה והיא נתנה לנו פידבק חיובי, אנחנו לומדים שכך מקבלים אהבה, ואת תפקיד הפליזר-המרצה, אנו סוחבים מול כולם: הורים מבוגרים, לקוחות, בוסים, בני זוג, ילדים... אני משווה את האדם שמולי להורים שלי והוא הופך לאבא ואמא שלי. ואז יש הרבה עימותים במקום צמיחה משותפת.

בקומה 1 יש הכי פחות אנרגיה. הכי פחות רצון לעשות משהו, הכי פחות כסף, יחסים קשים, והכי הרבה אנשים נמצאים בה (בערך 98%). האנרגיה הולכת להפעלת הקודים של דורי דורות של אבא ואמא, תוכנות כל כך כבדות שמנהלות אותנו ואנחנו פועלים ממקום של אוטומט.


אפשר בכלל להתחיל לפתור לופ כזה?


כן, זה בדיוק מה שאני עושה. אבל חייבים למצוא את החסם, לפרק אותו ולקודד מחדש כדי שהסיטואציות לא יחזרו על עצמן. הקומה ה-2 היא רמה מינית, ושם כבר הרבה יותר פתוח. יש שם סקס, חופש, רצונות, יש כסף ואנרגיה, רמה 2 היא חופש מוחלט, כסף גדול יותר, יודעים לחוות ולהנות מהחיים. קומה 3 היא קומה של הנשמה, היעוד, ושם מתחברים לנשמה גבוהה, למדריך. כל התשובות יורדות, לא מתאמצים, יש כסף ואנרגיה, הכל זורם. זו רמה של חיבור נשמתי והיא יוצרת את כל החיבורים ויוצרת את השדה הקוואנטי. אגב, ברמה של יצירת מציאות, כסף כבר לא מעניין.

דבר נוסף שחשוב לציין: בקומות השונות נמשוך אלינו שיקופים תואמים לרמה שלנו: בקומה 1 יגיעו לקוחות מקומה 1: תובעניים, נצלניים, רוצים בחינם... כשנעלה קומה, יבואו לקוחות מקומה 2.

המעבר הכי קשה זה לעבור מ-1 ל-2, וזה נעשה באמצעות גילוי של הרצונות שלנו, לא של אחרים. אני תמיד נותנת את הדוגמא של כדור פורח שצריך את הרוח החמה, האש כדי להתרומם. האש היא החלומות והרצונות שלנו. לעצמי:" בא לי". ה"מה בא לי" לא קיים אצל הרוב, הם בהישרדות. בקומה 1 אין חלומות ורצונות, כי משרתים אחרים כל הזמן. ויש שקי חול – חסמים, תוכנות שמנהלות אותנו. נפטרים משק (חסם) אחד, מופיע עוד אחד – New Level, New Devil. בקומה 1 המנוע שלנו לעשיה הוא לא רצון, אלא סטרס ולחץ – זה מצב לא טבעי, שמתיש ויוצר מחלות.

בשביל להיות בקומה 2 עלינו להיות בקבלה עצמית, באהבה עצמית, בטחון עצמי גבוה. וגם זה קשור קשר הדוק להורים, כי אנחנו בנויים מ-100% קודים מאמא ו-100% קודים מאבא. כלומר, עלינו לקבל את שני ההורים שלנו, כי ברגע שאנחנו לא אוהבים, לא מתחברים, או מאשימים אחד מהם או את שניהם, אנחנו בעצם לא מתחברים לעצמנו!
כשעולים על זה, אנשים בוכים ואז מבינים שחסם מתפרק.

זה יכול ליצור דיסוננס להתעסק ברצונות שלנו, כי לימדו אותנו שלרצות לעצמנו זה אגואיסטי


נכון, וגם כאן הגישה שלי די הפוכה לגישה הקונבנציונלית, אבל צריך להבין את זה: כשאנחנו בריצוי תמידי, לעולם לא נדע מה אנחנו רוצים. אנחנו נעבוד קשה וזה לא יתגשם כי זה לא חלום שלי. לעומת זאת, הרצונות האמיתיים שלי יתגשמו מהר מאד. באמת הרגילו אותנו לחשוב שהעולם לא מסתובב סביבנו, אבל הוא דווקא כן! גם במטוס אומרים לך קודם כל לשים מסיכה לעצמך ורק אחר כך לילד או מישהו שצריך. היקום בנוי נטו סביב הרצונות שלי – העולם מסתובב סביבי. כי כשיש לי רצון אמיתי, כל היקום סביבי מתחיל להסתדר סביב זה, זה חוק קוואנטי.

אנחנו נראה את זה בחשבון הבנק – ככל שיש לנו יותר רצונות, אנחנו מתמלאים באנרגיה ואנשים ירצו לבוא אלינו ולקנות מאיתנו, והמוח מתחיל לעבוד למצוא פתרונות להביא לנו כסף לספק את הרצונות שלנו. בלייבים שלי אני מסבירה איך למצוא את הרצונות האמיתיים שלנו, לאילו רצונות צריך להתחבר כדי שיתקיימו, וכמובן נותנת כלים לעשות זאת.

זו גם שיטה מעולה לחינוך ילדים, לפתח אצלם מודעות ורצונות וקבלת אחריות. לא להעניש – כי עונש חוסם רצון. בגלל זה בגיל 16 רוב הילדים מתחילים למרוד – בגלל שסגרו להם רצונות וגם כל פעם שרצו, הענישו אותם.במקום זה, מלמדים אותם לקחת החלטה ולעשות בחירה. תמיד לתת בחירה לילד, לפחות שתי אופציות ,עם מינוסים ופלוסים של כל אופציה. כך אנחנו גם שוברים את שרשרת הקידוד שעובר באוטומט.

האם ניתן לקבוע על ידי הבעיה את הרמה או את החסם המקודד של האדם?

כן. דוגמא לקידוד לא מודע: כשיש לי כסף לכל מה שאני צריכה (בסיסי: בית, אוכל, משכנתא) אבל לא למה שאני רוצה (טיול, רכב חדש – "מותרות").

זה מגיע מהילדות. כשרציתי משהו, ההורים אמרו "לא, אי אפשר". ברגע שכל דבר שאני רוצה אסור לי – אז באופן אוטומטי נטבע אצלי קוד שכל מה שאני רוצה אין לי ולא יהיה לי, אסור שיהיה לי דברים שאני רוצה.
ואז באופן אוטומטי אני מייצרת לעצמי את הסיטואציה ואת המציאות הזאת: שכסף למה שאני צריכה לעשות (כדי לרצות את ההורים שלי, כדי שיאהבו אותי) – קיים. אבל כסף למה שאני רוצה – לא קיים. אז עכשיו הכסף לא מגיע אף פעם, או נעלם ברגע שמגיע.

קידודים נוספים: מי שרוצה לחסוך ותמיד נעלם לו הכסף לסיטואציות אחרות, מי שרוצה לעזוב עבודה אבל פוחד לאבד בטחון, מי שנכנס לאותן הלוואות ולאותן משכנתאות, מי שפוחד לצאת משכירות לעצמאות בעבודה, מי שלא רואה הזדמנויות חדשות: יושב על נכות של ביטוח לאומי ולא רואה את עצמו יוצא לעבוד, או אשה בחופשת לידה שלא רואה איך היא פותחת עסק; מי שמשלמים לו מעט ולא מעריכים אותו, עצמאי שטוב בתחומו, אבל יש לו מעט לקוחות, והמוח מתחיל לייצר "פתרונות" ואסטרטגיות להעלות שיווק אבל הלקוחות עדיין לא באים... סיטואציות שבדיוק לפני התקדמות, ברגע האחרון פתאום הכל קורס בבת אחת...
ומעולם הזוגיות: בן זוג לא מתאים, בן זוג שתלטן וביקורתי.

הכל מגיע מההורים. גם כשיש היפוך תפקידים בין ההורים או כשהורה לא ממלא את תפקידו – אנחנו יוצרים "הגנה" בצורת חסם, ונשארים תקועים עם חסם שגדל איתנו ומנהל אותנו ברקע מבלי שנהיה מודעים אליו. כך אנו משכפלים שוב ושוב את אותן נסיבות נדונות מראש לכשלון.

אבל ההורים לא אשמים! – גם הם קיבלו את זה מההורים והעבירו הלאה. וזה ביכולתנו ובאחריותנו להפסיק את השרשרת האוטומטית, למעננו ולמען הדורות הבאים שלנו.

לייב של קטי לא דומה לשום לייב שעשיתם עד היום. היא מחליפה מהויות של אנשים שמשתתפים במשחקי התפקידים, מפתיעה בדיוק המטורף של האבחון, והאסימונים נופלים בערימות. הטיפים המעשיים שהיא נותנת גאוניים בפשטותם, וניתנים ליישום מיידי. האנשים מקבלים אורות וממש לא רוצים לעזוב: בלייב שהייתי בו מ-8 בערב, ב-11:30 בלילה אנשים סירבו להתנתק. יש המון אינפורמציה שהיא חולקת בנדיבות בערוץ היוטיוב שלה, כולל טיפים לתרגילי דמיון מודרך שאפשר לבצע לבד עד שמגיעים להטמעת הקידודים החדשים.

 

אתם מוזמנים לטייל בעיר האורות:


הדרכה מוקלטת חינמית לתרגילי תת מודע לשפע שבה תגלו אילו חסמים קיימים בתת המודע שלכם, ואיך לפרק אותם ולהתחיל להנות מרמת חיים גבוהה, הזדמנויות ושפע כלכלי.

רצון או ריצוי? סרטון שמדבר על כל הדברים החשובים: הגשמה עצמית, הצלחה עסקית, זוגיות וחינוך ילדים.

מטריקס חלומות – Money DNA: תוכנית לתכנות המוח וה-DNA שלך לכסף גדול, להגשמת חלומות ולמימוש עצמי. התוכנית המעשית הראשונה בארץ שמבוססת על שילוב בין רוחניות ומדע.

ב-14 בפברואר – מהרו להירשם!


הסשן החינמי הקרוב לטיפול בחסמים בתת מודע שעוצרים אותך מלהרוויח כסף גדול, לחיות מאושר, בזוגיות טובה, ולהגשים כל חלום שתרצה:

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE