הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיירת מלוס אנג'לס נהרגה במהלך מסיבת חוף בטולום: נקלעה לחילופי ירי בין כנופיות סמים
בת ה-44 בילתה ביום שישי האחרון בעיירת הנופש הפופולארית במקסיקו כאשר לפתע נורתה למוות מכדור תועה שפגע בה. לאחרונה פרסמו הרשויות במחלקת המדינה האמריקאית אזהרת מסע לאזורים מסויימים במדינה הלטינית מחשש לתרחיש שכזה

תיירת אמריקאית נהרגה כתוצאה מהיקלעות לתקרית ירי במהלך עסקת סמים שהסתבכה במסיבה בחופי עיירת הנופש טולום שבמקסיקו. 

על פי הדיווח, האירוע התרחש ביום שישי האחרון כאשר סוחר סמים אזרח בליז, נורה למוות וכן התיירת, תושבת לוס אנג'לס שזוהתה מאוחר יותר - ניקו הונרבקש בת ה-44.

בחיפוש שנערך בגופתו של סוחר הסמים אותרו סם קוקאין וגם שקיות עם כדורים אדומים וכתומים לצד אבקה חומה, מה שהוביל את החוקרים להגיע למסקנה כי מדובר בסוחר סמים שהיה משוייך לאחת הכנופיות באזור.  

תחילה דיווחו כלי מקומיים כי המנוחה מקליפורניה הייתה בזוגיות עם סוחר הסמים אולם רשויות החוק הבהירו כי מותה נגרם כתוצאה מכדור תועה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בכל מקרה, שתי הגופות יעברו נתיחה פתולוגית. במקביל דווח כי הרשויות במקסיקו הצליחו להתחקות על זהות האחראים לירי וכעת מנהלים חיפושים נחרבים אחר החשודים במעשה. 

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שמתרחש אירוע שכזה בטולום. לפני כשנתיים נורו למוות שני תיירים, אמריקאי וגרמני  בזמן שישבו במסעדה ונקלעו גם כן לחילופי ירי בין כנופיות סוחרי סמים. 

בשנה שעברה פרסמה מחלקת המדינה האמריקאית אזהרת מסע לחלקים נרחבים ברחבי מקסיקו וזאת לקראת תקופת חופשת האביב בעקבות הסיכון לאלימות מצד הכנופיות באזור וכן בעקבות מקרי מחלה או מוות של אזרחים אמריקאים שצרכו סמים קשים.

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE