הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טבח בבית היוקרה בקליפורניה: "מהנדס בכיר לשעבר ב'מטא' רצח את אשתו, ושני התאומים הקטנים, ולבסוף התאבד"
משטרת סן מטאו חוקרת את המניע האפשרי למעשה הזוועה שבוצע ככל הנראה על ידי אב המשפחה אנאד סוג'ית הנרי בן ה-37. אחת השכנות סיפרה, "הם נראו כזוג שלו וידידותי"

מהנדס בכיר בחברת 'מטא' לשעבר, אשתו מדענית הנתונים, ושני בניהם התאומים בני ה-4 נמצאו ללא רוח חיים בתוך ביתם בקליפורניה המוערך בשווי של כ-2.1 מיליון דולרים, במה שהמשטרה חוקרת כרצח-התאבדות.

אנאנד סוג'ית' הנרי, בן ה-37, רצח לכאורה את שני בניו וירה למוות באשתו, אליס בנז'ר, בת ה-38 באמבטיה, לפני שהפנה את האקדח לעצמו, כך מסרו מקורות ל-KTVU.

בני הזוג נמצאו בתוך ביתם עם פצעי ירי מאקדח 9 מ"מ ועם מחסנית טעונה בתוך אחד מחדרי האמבטיה בבוקר יום שני לאחר שהמשטרה נקראה להגיע למקום לבדיקת רווחה עם הישמע קול היריות.

שני הבנים נמצאו מתים בתוך אחד מחמשת חדרי השינה בבית המפואר.

סיבת המוות של הילדים לא פורסמה, אך ההערכה היא שהם נחנקו או קיבלו מנת יתר קטלנית של סם כלשהו, משום שלא היו סימנים לפגיעה בגופם, כך מסרו מקורות הבקיאים בחקירה ל-NBC Bay Area .

המניע לרצח עדיין לא ברור, והשוטרים ממשיכים בחקירתם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



(צילום: פייסבוק / אנאנד הנרי)


"בהתבסס על המידע שיש לנו בשלב זה, נראה שמדובר באירוע בודד שלא היווה סכנה לציבור, מכיוון שאנו בטוחים שהאדם האחראי אותר בתוך הבית", נמסר ממשטרת סן מטאו שציינה כי אין סימן לכניסה כפויה לשטח הבית.

"חקירה זו נמשכת בעוד הבלשים פועלים לאסוף ראיות, לדבר עם עדים ובני משפחה, ולקבוע מניע אפשרי".

המשטרה ציינה כי נקראה לבית כמה פעמים בעבר - אך לא ציינה מה היה אופי השיחות שהתנהלו עם בני הבית.

מרישומי בית המשפט עולה כי הנרי, לשעבר מנהל הנדסת תוכנה במטא ובגוגל, הגיש בדצמבר 2016 בקשה לגירושין מבנז'ר, מנהלת מדעי נתונים בחברת הנדל"ן Zillow.

בתוך כך, נראה כי הגירושים מעולם לא התממשו וכי בני הזוג עברו בשנת 2020 אף להתגורר יחדיו בבית שרכשו בסן מטאו בו גם גידלו את שני ילדיהם.

השכנים אף סיפרו שהשניים נראו כזוג ידידותי וכ'משפחה מאושרת'.

"לפני שהתינוקות נולדו, היינו רואים את הבעל והאישה מטיילים כשהיא בהריון", אמרה פיליס חלילי, שכנתם שהוסיפה כי לאחר שהילדים נולדו, ראו את בני הזוג "רק מוציאים אותם החוצה להליכות".

מספר שכנים גם סיפרו כי שמעו יריות מהבית לפני שהשוטרים הגיעו.

"אתה שומע שזו משפחה שלמה, וכמובן, המוח שלך הולך למקום של 'איזה אירוע טרגי קרה?'", סיפר השכן רון מיפסוד.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE