הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראדלי קופר רכש אחוזה ליד בית משפחת חדיד – וכך היא נראית
השחקן קנה בית הממוקם שמונה דקות נסיעה בלבד מבית אמה של זוגתו בחודשים האחרונים, ג'יג'י חדיד. עם שבעה חדרי שינה, חדר כושר ואגם פרטי – הצצה ראשונה לאחוזה

זמן קצר לאחר שבראדלי קופר נכנס לזוגיות אוהבת במיוחד עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד – הוא השקיע 6.5 מיליון דולר עבור אחוזה ענקית בפנסילבניה, במרחק נגיעה מהבית וחוות הסוסים של מי שעשויה להיות חמותו בעתיד, יולנדה חדיד.

הבית העצום של קופר נבנה בשנת 1704, ובמשך השנים עבר מספר שיפוצים שהפכו את הנכס לבית וינטג' עם תחושה מודרנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

באחוזה תמצאו שבעה חדרי שינה ושישה חדרי אמבטיה, כמו גם בית הארחה משופץ ואסם. תוכלו למצוא אח בכל חדר, כמו גם עיתורי אבן ותקרות גבוהות עם קורות מעץ.

המטבח עבר ליטוש לאחרונה על ידי חברת עיצוב הפנים היוקרתית Boffi, שם יש מכשירי חשמל חדישים, ארונות מנימליסטיים, גופי תאורה פשוטים ומשטחי אבן אפורה מבריקה.

לצד חדר כושר מרווח ומרפסת ארוכה המשקיפה על הנוף הירקרק, בנכס יש גם בריכת שחייה מפוארת וגישה לאגם פרטי בחלקת אדמה גדולה כל כך עד שאפשר לשוט שם בקיאקים וקאנו.

 

 

קופר נולד בעיירה אבינגטון ליד פילדלפיה, ככה שהאזור בו רכש את האחוזה לא זר לו. עם זאת, רבים מעלים ספקולציות כי לא מדובר במקרה שהוא קנה בית במרחק שמונה דקות נסיעה בלבד מבית מהשפחה של זוגתו החדשה.

השחקן והדוגמנית מנהלים מערכת יחסים מאז אוקטובר 2023, כאשר כמה שבועות לאחר הפרסומים מקור סיפר לחדשות כי הזוגיות "נהיית רצינית מהר מאוד" והם "ביחד כל יום".

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE