הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השאלון הקצר שיקבע: האם אתם סובלים מבעיות שינה?
אינסומיה, או נדודי שינה, יכול להיות מצב מתסכל מאוד – אך גם ממש לפגוע בבריאות שלכם ובכך להשפיע על כך אספקט בחיים, מדיכאון ועד התקפי לב

חברה בריטית המתמחה באבחון ופתרון לבעיות שינה, פרסמה שאלון פתוח בן 10 שאלות שיעזור למשתתפים לקבוע אם הם באמת סובלים מנדודי שינה – בעיה ממנה סובלים עשרה אחוזים מאוכלוסיית העולם.

ההערכה המהירה שפיתחה חברת Sleep Reset עוזרת לזהות את הסיבות מדוע אתם סובלים מבעיות שינה, וגם כן את חומרת הבעיה.

אחרי מילוי השאלון, התוצאות יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ד"ר ארטי וסילופולוס, מקדמת תוכן קליני בחברה הבריטית ועוזרת פרופסור בבית הספר לרפואה של ייל, הסבירה ש"אין סיבה אחת ועיקרית לנדודי שינה. לרוב האנשים יש גורמים שונים שמזרזרים ומנציחים את בעיות השינה".

היא הסבירה שמצבי לחץ, חרדה ומחלות שונות, כמו גם חילוף חומרים גבוה, קצב לב מהיר ופעילות מהירה של גלי מוח עשויים להיות בין הנסיבות הרבות לבעיות השינה.

בין היתר, "גורמים המנציחים את בעיות השינה כוללים הרגלים לא טובים" – כמו שינת צהריים או כל תנומה נפרדת משעות השינה הרגילות, או אפילו הישארות במיטה יתר על המידה. המצב יכול להחמיר אם נדודי השינה מלחיצים אתכם.

חשוב לזכור, כי אלו הסובלים מנדודי שינה נמצאים בפני סיכון גבוה יותר לחוות התקפי לב, שבץ מוחי, לחץ דם גבוה, סוכרת, השמנת יתר ודיכאון.

לשם כך, ד"ר וסילופולוס שיתפה טיפ אחד, מני רבים, שיכול להועיל: "תצרו חיץ בין היום שלכם לזמן השינה. הקדישו בין חצי שעה לשעה שלמה כדי להירגע, ותדאגו לשמור על שגרת שינה עקבית, נוסף להימנעות מטלפונים ומסכים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE