הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראדלי קופר פרץ בבכי – והגולשים צחקו עליו
השחקן פתח את ליבו וסיפר בדמעות עד כמה הוא מתגעגע לליאונרד ברנשטיין – המלחין והמנצח היהודי אותו גילם בסרט 'המאסטרו'. אבל גולשים רבים לא קנו את זה: "תסביך אלוהים"

בראדלי קופר החל לדמוע בראיון בזמן שדיבר על הגעוגעים שלו למלחין והמנצח ליאונרד ברנשטיין – אותו גילם בסרט 'המאסטרו', על אף שמעולם לא פגש אותו, מה שגרר לעג כלפיו מצד גולשים בטיקטוק.

בראיון לרשת CBS, קופר נשאל אם הוא מתגעגע לברנשטיין – והשחקן בן ה-49 החל להיחנק מדמעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הו, כן. קשה לי לדבר על זה", אמר. "אני לא יודע, חלקנו משהו מאוד מיוחד. קשה לי להסביר את זה, אבל הוא היה איתי לאורך כל הצילומים".

קופר המשיך ואמר ש"האנרגיה" של המלחין מהחשובים במאה ה-20 מצאה את דרכו אליו. "אני באמת מרגיש שאני מכיר אותו".

הראיון של קופר, שיושב לצד שלושת ילדיו של ברנשטיין, הפך ויראלי בטיקטוק – וכאמור הגולשין לא היו עדינים עם השחקן המועמד לאוסקר על תפקידו.

"בראדלי קופר הוא אידיוט, אפילו הילדים של ברנשטיין לא היו כל כך רגשניים", כתב גולש אחד.

 

 

"רק כדי שכולם יבינו, ליאונרד ברנשטיין מת בשנת 1990. בראדלי קופר היה בן 15 כשהאית הזה מת, הוא לא מגעגע אליו או יודע עליו כלום", גולש אחר רשם.

תגובה אחרת קטלה את קופר ושחקן נוסף. "אוסטין באטלר והקול אלביס. בראדלי והאיש המוזר הזה. גם כן השחקנים האלה ותסביכי האלוהים שלהם", נכתב, בהתייחס לשחקן אוסטין באטלר שממשיך לדבר בחיים האמיתיים עם המבטא איתו שיחק את אלביס פרסלי.

אבל לא כל התגובות היו כאלה רעות. גולש אחד הזכיר כי קופר "ממש למד את האיש במשך 3 שנים. תרגל את התפקיד שלו מדי יום ביומו. אין ספק שהוא הפך לחלק ממנו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE