הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בין שדות התעופה הגרועים בארה"ב: LAX ואו'הייר
הרשימה השנתית מדרגת את נמלי התעופה בהתבסס על העיצוב והניקיון, הנגישות ומקומות הישיבה, הקניות והאינטרנט. רוב השדות בארה"ב קיבלו בסך הכל שלושה כוכבים

אתר סקירת התעופה Skytrax פרסם את רשימת שדות התעופה הטובים והגרועים ביותר בארצות הברית – כאשר הרוב המוחלט של הנמלים קיבל בסך הכל שלושה כובים.

נמל התעופה של יוסטון ויליאם פ. הובי, וטרמינל B בשדה"ת לה גוארדיה בניו יורק – היו השניים היחידים שהצטיינו בדירוג וקיבלו חמישה כוכבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבל כל השאר לא זכו להצלחה כזאת. חמשת שדות התעופה העמוסים ביותר בארצות הברית קיבלו כל אחד מהם שלושה כוכבים בלבד, זאת בהתבסס על עיצוב, ניקיון, עומס, מקומות ישיבה, שירותים, בידור, אינטרנט, קניות ואוכל.

וכך, נמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה, הרטספילד, הוא העמוס ביותר בעולם מאז שנת 1998 זאת בשל "צוות הגירה ואבטחה לא יעיל", וכמובן שהוא קיבל שלושה כוכבים בלבד. על פי האתר Skytrax, גם מתקני המקלחות, זמני אספקת המזוודות ואזורי הישיבה הם לא מספקים.

אבל לא הכל רע. השדה זכה לשבחים עבור "המגוון המצוין של אפשרויות מזון מהיר, כמו גם צוות מידע בעל מוטיבציה הנמצא בנקודות מפתח ברחבי הנמל".

נמל התעופה דאלאס פורט וורת' הוא השדה השני העמוס ביותר לשנת 2022. הוא לא זכה להישגים טובים בדירוג האחרון, בין אם באפשרויות המזון, המשקאות והקניות, או הנגישות לציבור הנוסעים. עם זאת, השדה הצטיין בצוות העובדים היעיל שלו.

שדה התעופה של דנבר קבע שיא בשנה שעברה כאשר קיבל את פני יותר מ-77.8 מיליון נוסעים. אבל עבור אותם מטיילים, נראה שהחוויה לא כל כך טובה כאשר צוות העובדים לא יעיל והנגישות בין טרמינלים היא מסורבלת.

 

 

אם אתם בשיקגו ועושים את דרככם אל נמל התעופה או'הייר, כנראה שתהנו מרשת רכבות נוחה אל היעד. אבל בתוך השדה, חללי הטרמינל "המיושנים" וכמות המושבים "הדלה" הביאו לאו'הייר ציון נמוך.

נמל התעופה הבינלאומי LAX של לוס אנג'לס זכה להכרה עבור "האור הטבעי המצוין והעיצוב המושך" – אבל הגישה אליו נותרה בעייתית.

"נקודות ההורדה הם בדרך כלל עמוסים, וצוותי האבטחה וההגירה הם לרוב איטיים ולא יעילים", נטען על ידי Skytrax.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE