הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ביטקוין עד הירח!": בדרך ל-100,000 דולרים לחתיכה? - "הזהב האלקטרוני" ניצב על סף שיא חדש
אנליסט בכיר צופה כי הביטקוין ישבור את תקרת שש הספרות במהלך השנה, בינתיים המשקיעים המוסדיים מסתערים על המטבע בעוד אית'ריום בדרך לקבל אישור להיסחר כתעודת סל בדומה לביטקוין

מטבע הקריפטו החזק בעולם (לפי שווי שוק) ממשיך במגמת העלייה בשל התיאבון ההולך וגובר של משקיעים מוסדיים המקפיצים את שוויו.

מחיר הביטקוין עלה בכ-13% תוך שלושה ימים ונסחר עתה ביותר מ-60,000 דולרים לחתיכה - הנתון הגבוה ביותר מאז נובמבר 2021.

מדד המחירים של CoinDesk Bitcoin ציין מספר מדהים של כ-60,660,30 דולרים היום (רביעי) בשעון הבוקר שעון ניו יורק עבור המטבע המכונה 'הזהב הדיגיטלי'. אחד המניעים העיקריים של הראלי הנוכחי הינה העובדה שחברת התוכנה 'MicroStrategy', הכריזה על רכישה גדולה של 3,000 ביטקוין תמורת כ-155 מיליון דולרים.

במקביל, מטבעות הקריפטו הופכים למועדפים יותר ויותר על משקיעים מוסדיים.

"ההשקעה בקרנות קריפטו עלתה בכ-598 מיליון דולרים בשבוע שעבר, לאחר כניסת שיא של כ-2.452 מיליארד דולרים בשבוע הקודם", כך לפי אנליסט השוק הבכיר של FxPro, אלכס קופציקביץ' שהוסיף כי "ההשקעות בביטקוין עלו בכ-570 מיליון דולרים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שווי שוק הקריפטו כיום עולה על 2 טריליון דולרים, ובערך שווה ערך לתמ"ג השלישי בגודלו של כלכלת האיחוד האירופי - זו האיטלקית.

על פי דיווח עדכני, הביטקוין צפוי להגיע לשיא חדש של 88,000 דולרים במהלך 2024, לפני שיתייצב על סביבות 77,000 דולרים, בסוף השנה.

האישור האחרון להעניק רישיון לתעודות סל נסחרות (ETF) הפך את הביטקוין לזמין עבור מבחר רחב יותר של משקיעים, מה שדחף את המחירים מעלה גם כן.

"יש גבול להיצע... אבל נראה שהביקוש שמשחררות תעודות סל בארה"ב הוא בלתי פוסק", אמר ג'סטין ד'אנת'ן מ-Keyrock, לרויטרס.

"ביטקוין ואת'ריום הם מטבעות הקריפטו המועדפים עבור ספקולנטים מוסדיים", ציין קופציקביץ', והוסיף כי האחרון צפוי לקבל גם כן אישור תעודות סל בהמשך השנה.

"ביטקוין צובר פופולריות כנכס מקלט במדינות עם אינפלציה גבוהה מתמשכת", הוסי, קופציקביץ', תוך שהוא מצטט את השקפתה של בורסת הקריפטו של Bitfinex כי "סיכונים מקרו-כלכליים השנה הופכים את זה לרלוונטי לקנות את מטבע הקריפטו הראשון, זהב וכסף".

האנליסט לא רואה חסמים משמעותיים לביטקוין כרגע לעלות מעל "שיאים היסטוריים של 69,000 דולרים", שכן האופטימיות ניזונה מעלייה מהירה של התחזיות לפיהן המחיר יגיע בקרוב לשש ספרות. קופציקביץ' עצמו חושב כי סביר להניח שהמחיר יעלה למעל 100,000 דולרים ב-12 החודשים הבאים.

עם זאת, הוא הוסיף הסתייגות כי: "אם השווקים ייכנסו ללחץ מהאטה כלכלית, זה עלול לקחת יותר משנה עד ההגעה לרמה חדשה".

גילוי נאות: מידע זה אינו מהווה ייעוץ פיננסי, בצע תמיד מחקר משלך על מנת להבטיח שהוא מתאים לנסיבות הספציפיות שלך.

זכור, אנחנו אתר עיתונאי - אם אתה מסתמך על המידע שבדף זה, אתה עושה זאת על אחריותך בלבד.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE