הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאסק: "הרכב הבא של טסלה יגיע 'מ-0 ל-100' בפחות משנייה"
הטסלה רודסטר המדוברת מתעכבת שוב - אך אילון מאסק מבטיח ביצועים חסרי תקדים בעולם הרכב, ושיתוף פעולה מיוחד עם חברת SpaceX שיהפכו את הרכב ל"יחיד מסוגו בהיסטוריה"

"הלילה, הגברנו באופן קיצוני את יעדי העיצוב של הטסלה רודסטר החדשה. לעולם לא תהיה עוד מכונית כזו, אם אפשר אפילו לקרוא לה מכונית", כתב אתמול מנכ"ל טסלה אילון מאסק ב-X.

במקביל, הכריז מאסק על שיתוף פעולה עם חברת SpaceX והדגיש כי הוא שואף לחשוף כבר בסוף 2024 את כלי הרכב המדובר, ולשווקו לציבור במהלך שנת 2025.

"אני חושב שיש פה סיכוי להדגמת המוצר הכי מרגשת בכל הזמנים", כתב מאסק שיודע כי הדגשת השותפות עם SpaceX ככל הנראה תמשוך את עיני מי שעקב אחר הבטחתו לצייד את מכונית העל החשמלית במדחפי אוויר קר.

עם זאת, משמעות ההודעה היא גם שייצור הרכב עומד בפני עיכוב - ה-Roadster נחשפה לראשונה ב-2017 לצד ה-Tesla Semi, ושואפת לייצג חדשנות חשמלית בשילוב יוקרה.

למרות התוכניות הראשוניות לשחררה ב-2020, ההשקה נדחתה מדי שנה, וכעת מכוונת ל-2024.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שיתוף הפעולה עם SpaceX יכלול "חבילת SpaceX" אופציונלית, המציעה יכולות האצה חסרות תקדים, כולל פחות מ-1 שנייה מ-0 עד 100 קמ"ש, אם כי מאסק טוען כי מהירות המכונית היא רק אחת מתכונותיה המדהימות.

"וזה החלק הפחות מעניין", כתב מאסק על ההאצה האדירה. בבלוג 'EV electrek', שבאופן מסורתי הינו אוהד נאמן של טסלה, נשמעו מעט סקפטיים.

"תקראו לי ציני, אבל המידע החדש היחיד שאילון שחרר היום הוא שהטסלה רודסטר החדשה מתעכבת בעוד שנה", נכתב.

"במונחים של מידע חדש בפועל, טסלה שינתה את תאריך החשיפה המקורי של הרודסטר. שהיה אמור להיות לפני כ-7 שנים, ודוחה את הייצור ל-2025".

"שמענו את כל זה כבר בעבר, אז קשה להתרגש יותר מדי - אפילו כמי שזכה ב-2 רכבים כחלק מתוכנית ההפניות של טסלה", סיכם כותב בכיר.

בינתיים, אולי בעלי המניות ישמחו לשמוע על כך לאחר 2 רבעונים לא פשוטים שעברה החברה בוול-סטריט...

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE