הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אביה של היילי ביבר מבקש מהציבור: "תתפללו עבור ג'סטין ביבר ובתי"
השחקן סטפן בולדווין כתב כי הזוג מתמודד עם "אתגרים מיוחדים" ועם "לוחמה רוחנית שמבקשת להרוס את הנישואים שלהם". אחרי שהמעריצים נלחצו, מקורבים סיפרו שהדוגמנית כועסת על אביה

שמועות על משבר עמוק ביחסים בין ג'סטין ביבר ואשתו היילי ביבר הופצו על ידי אביה של הדוגמנית, השחקן סטפן בולדווין – שהתחנן בפני המעריצים "להתפלל" עבורם.

בולדווין בן ה-57 פרסם ביום שני פנייה לציבור: "נוצרים, בבקשה כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, הקדישו רגע של תפילה קטנה שתהיה להם חוכמה, הגנה ושהם יתקרבו לאלוהים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הוא המשיך ואמר שאשתו, איילין מרקס, ואמה של היילי, קניה בולדווין, "מרבות להתפלל ביחד" למען הזוג הצעיר.

 "יש אתגרים מיוחדים שאנשים בעמדות גבוהות מתמודדים איתם, וגם האויב לא רוצה שהם יתקרבו לישו... לעתים קרובות, ללא קשר לדברים החומריים, הם מתמודדים עם לוחמה רוחנית אינטנסיבית שמבקשת להרוס את האמונה שלהם, הנישואים וחייהם בכלל".

המעריצים נלחצו והחלו להביע את תקוותיהם ולהתפלל עבור הזמר בן ה-29 והדוגמנית בת ה-27. "הם צריכים עכשיו את תפילותינו יותר מאי פעם", כתב גולש אחד.

דיווחים שהגיעו שעות לאחר מכן הצביעו על כך שהיילי ביבר "כועסת" על אביה על כך שהפיץ שמועות על הזוגיות שלה.

מקורבים אמרו כי הזוג הצעיר עובר כעת עניין משפחתי "פרטי", שבולדווין האב יודע עליו. ולמרות שהפוסט שלו מלא בכוונות טובות, היילי ממש לא שמחה מכך שהצרות שלה נמצאות באור הזרקורים.

 

 

64% לא
36% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE