הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחזה לא קל: נראה שסיימון קאוול עבר ניתוח קוסמטי ממש גרוע
זו לא הפעם הראשונה שאיש הטלוויזיה הבריטי משתמש בבוטוקס – אבל הפעם נראה שההליך היה ממש לא מוצלח. "צריך לתבוע את המנתח הפלסטי שלו"

צופי הטלוויזיה והגולשים ברשתות החברתיות מזועזעים מהופעתו "המפחידה" של סיימון קאוול – אחרי שככל הנראה עבר ניתוח קוסמטי בפנים.

איש הטלוויזיה הבריטי בן ה-64 הופיע בשבוע שעבר בתוכנית הקומית Saturday Night Takeaway, והותיר את הצופים בהלם. "הוא לא יכול להזיז את הפנים שלו", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "צריך לתבוע את המנתח הפלסטי שלו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך השנים, קאוול – אחד המפיקים הגדולים בתעשייה, דיבר בפתיחות על הניסיון שלו לשמור על מראה צעיר, כולל מתיחת פנים שעשעה בשנת 2018 וטיפולים רבים אחרים. אבל בפאריל 2022, הוא הבטיח שהוא סיים עם הבוטוקס: "נראה שהלכתי קצת רחוק מדי".

בשנה שעברה, הוא התראיין ל-Mirror והתעקש שרובו טבעי: "יש לי קצת בוטוקס, אבל שום דבר לא רציני".

אבל אחר ההופעה האחרונה שלו, לא נותר הרבה ספק שקאוול ממשיך להיאבק בזקנה.

 

 

המנתח פלסטי הנודע, ד"ר רמטין קאסיר, בטוח שהמפיק ב- ה64 עשה הרמת פנים: "נראה שיש לו יותר מדי נפח בפנים, שזה בדרך כלל בגלל יותר מדי חומר מילוי... שמצטבר וחוסם את הניקוז הלימפתי בפנים, ואז מקבלים פנים ממש מלאות וצמודות".

הוא גם הסביר כי ה'גל' שנראה בצווארו של קאוול מעיד על "שאיבת שומן וניתוח צוואר גרוע" עקב "הסרה לא אחידה של שומן".

גם פמלה ויינברגר, לה יש מרפאה קוסמטית במיאמי, מסכימה ש"ברור" שכוכב הטלוויזיה "עבר טיפול כירורגיים בפנים, והיא חושדת שמלבד הרמת פנים וצוואר, הוא גם עבר "הרמת גבות והרמת עפעפיים".

אבל מצבו של קאוול לא אבוד – והניתוחים שעשה נראים הפיכים, אם כי כנראה יהיו "מאתגרים ויקרים", ויכולים לנוע בין 20,000 דולר ועד 100,000 דולר, תלוי בחומרת המצב.

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE