הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"להביס את אמריקה בלי ירייה": פרשן בכיר חושף את אסטרטגיית החיסול הסינית של ארצות הברית
חשבונות מזוייפים, טיק טוק, הברחות סמים, ופיצול החברה האמריקאית לשבטים - ככה סין הקומוניסטית מנסה לחסל את הלכידות והיציבות האמריקאית בלי צורך במלחמה

הסינים עוסקים ב"מלחמת התפוררות", עם ארצות הברית ביצירת כאוס חברתי ופילוג, כך לפי פיטר שוויצר, מחבר הספר Blood Money: Why the Powerful Turn a Blind Eye While China kills Americans.

"האסטרטגיה היא, ''למה לא לנסות להביס אותם מבלי שייראה שאנחנו במלחמה?' וזה אומר שהם מפתחים ומשתמשים באסטרטגיות שנועדו לפלג את האמריקאים, לעודד כאוס חברתי, לשים את אמריקה כנגד אמריקה", אמר שוויצר, והסביר כי הכאוס החברתי בארצות הברית "מוגבר על ידי סין".

שוויצר הסביר שיש מתקן בסין שבו יש אלפי קציני צבא, וכל אחד מהם בעל אלפי חשבונות מדיה חברתית במערב - ו"הם מתחזים לאמריקאים".

"ובעצם חצי מהחשבונות האלה ברשתות החברתיות אומרים 'אמריקה היא חברה גזענית' והחצי השני אומר 'אני אוהב רק אנשים לבנים, וזה נועד להגדיל את זה", אמר.

"האסטרטגיה כפי שאומרים היא, 'בואו נביס את ארצות הברית מבלי שנצטרך לירות ירייה'. וזו בעצם האסטרטגיה שלהם", המשיך המחבר.

"הם עשו את זה בעשור האחרון, וזה בא לידי ביטוי בכל מיני דרכים", הוא המשיך, והסביר בפירוט רב כיצד הסינים גם מעורבים בהרעלת אמריקאים דרך צינור הפנטניל ודרך שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית שנועד לזרוע עוד יותר מחלוקת בארצות הברית.

"הם משתמשים בטיק טוק במפורש כדי לערער את הלכידות החברתית של ארצות הברית וככלי תעמולה נגד צעירים, והם מאוד בוטים לגבי איך הם עושים את זה", אמר שוויצר.

"קיבלנו גישה לכתבי עת ופרסומים של הצבא הסיני. פקיד צבאי אחד מכנה את טיק טוק 'הסוס הטרויאני' שבו משתמשים נגד המערב. ויש דוגמאות ספציפיות לאופן שבו הם משתמשים ברגשות ובכלים אחרים כדי לשלוח הודעות לצעירים של אמריקה ולגרום להם לדחות את הערכים איתם הם גדלו", המשיך מחבר שבע רבי מכר שהופיעו ברשימת ה"ניו יורק טיימס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הם מאוד מאוד ברורים לגבי זה. הם מאוד ישירים לגבי זה. אלו לא המילים שלי. זו לא ההערכה שלי. זה למעשה מה שהצבא הסיני ומשרד התעמולה אומרים ומדברים לגבי טיק טוק", אמר, והסביר שמנהיגים אמריקאים מסרבים לדון בזה כי "יש כל כך משקיעים גדולים רבים שיש להם כסף ב-ByteDance - חברת האם של TikTok - אז יש לך משקיעים בקבוצת קרלייל שקרובים מאוד לג'ו ביידן, שיש להם נתח גדול בחברה הזו".

"הם עלולים להפסיד מיליארדי דולרים אם האפליקציה הזו תיאסר. אז כמובן, ג'ו ביידן הפך את החלטתו של דונלד טראמפ בנוגע לחברה הזו".

"בצד הרפובליקני, יש לך ארגונים כמו Club for Growth, אחד התורמים הגדולים שלהם... ג'ף יאס מחזיק ב-17 אחוזים מ-ByteDance".

"בינתיים המנהיגים הפוליטיים שלנו לא רוצים להילחם בזה כי לתומכים הפיננסיים שלהם יש חלק גדול בחברה הזו", הוסיף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE