הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוחמד חדיד תוקף את ביידן: "פושע ציוני"
אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד טען שהנשיא האמריקאי "נלחם בעם הפלסטיני" והבטיח שהוא ואחרים "יצודו" אותו – ממש כמו שעשו לנאצים

מוחמד חדיד, איל הנדל"ן הפלסטיני-אמריקאי ואביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, כינה את הנשיא ביידן "פושע ציוני" והבטיח בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות שהוא ואחרים "יצודו" את הנשיא ואת כל מי שתומך בישראל, ממש כמו "שעשו לנאצים".

חדיד פרסם סרטון של אישה שאומרת: F*ck Israel until the end of time, בעודה טוענת שישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה, וכמובן הוסיפה 'פרי פלסטיין'.

בסטורי לאחר מכן, הפלסטיני יליד נצרת כתב: "זו המלחמה של ביידן נגד העם הפלסטיני. הוא יעמוד למשפט עם שאר הפושעים הציונים. אנחנו נצוד אותם כמו שהם עשו עם הנאצים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משפחת חדיד ידועה בשנאתה לישראל, וכמובן שזו לא הפעם הראשונה שהם מתבטאים בכזו חריפות.

כחודש וחצי אחרי שמחבלי חמאס חדרו ליישובי הדרום וטבחו באלפי ישראלים, מוחמד טען שצה"ל הוא האחראי למותם של רוב משתתפי 'פסטיבל נובה' ואמר ש"נתניהו מנסה להסתיר זאת מהציבור הישראלי".

הוא המשיך: "ביבי, תיקח אחריות. הכל היה מתוכנן. עזבת את כלא\מחנה הריכוז עזה ללא פיקוח. ידעת שאתה מקריב את היהודים הכי פגיעים, אלה מהשמאל ששנאו אותך. לא אכפת לך מהם. האכלת את הכרישים ברעל, ושחררת אותם לחופשי שיקחו בני ערובה".

"אני כמובן לא מעריץ של חמאס, אבל עשית מספיק נזק במאה הזאת. אתה עוד תעמוד למשפט בגלל הזנק שעשית לאנשיך. השאר זה בידי אלוהים. אתה לא יכול להתחבר או לקנות זמן".

גם בלה בת ה-27 פרסמה פוסטים נגד ישראל, למשל עם טענות שישראל אינה מדינה אלא התנחלות – מה שגרר האשמות לאנטשימיות עד שהיא מחקה את דבריה.

אחותה הגדולה ג'יג'י, שיוצאת בחודשים האחרונים עם בראדלי קופר, פרסמה מספר רב של פוסטים פרו-פלסטיניים, כולל טעננה שישראל היא "המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה". לאחר מכן היא מחקה והתנצלה על דבריה, שכן היא פרסמה עובדות שקריות.

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE