הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגיל 50: היידי קלום מחזירה את הכנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט
דוגמנית העל הצטלמה לשער מגזין של Glamour Germany, ועם ביקיני לבן או שמלת סאטן לבנה – היא לבשה שוב את הכנפיים שעשו אותה מפורסמת

פעם מלאכית – תמיד מלאכית, גם אם עברו 14 שנים מאז שפרשה כנפיים להמשך הקריירה.

דגומנית העל הגרמנייה-אמריקאית, היידי קלום בת ה-50, הצטלמה לשער המגזין Glamour Germany של החודש הזה – והחזירה את הכנפיים הלבנות הענקיות מוויקטוריה'ס סיקרט, זאת לאחר שפרשה מתפקידה כמלאכית בשנת 2010.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"וואו, הכנפיים שלי עדיין מתאימות לי", כתבה קלום ב-Reel שהעלתה לאינסטגרם שלה, ובאחד אחר שפרסמה, מנחת Project Runway לשעבר הוסיפה: "כך נראה גיל 50! תודה לאחים מורלי (צלמים) שגרמת לי להרגיש נהדר".

בתמונות אחרות ששיתפה עם העוקבים, בת ה-50 לבשה שמלת סאטן לבנה של Elenareva ועגילי קרטייה, כמובן עם הכנפיים הלבנות. בצילומים אחרים קלום נראית עם שמלת תחרה לבנה קטנטנה של Valentino, ובאחרת עם שמלה שחורה שקופה ונועזת של David Koma, כאשר רק פרחים שחורים קטנים מצניעים מעט את המראה.

בראיון למהדורת מרץ של המגזין, קלום שיתפה כיצד הציבור שופט אותה, את גילה ואת הסגנון שלה.

 

 

"אנשים עוד צוחקים שאני מתלבשת סקסי בגיל 50. זה לא נחמד ולא נעים. כן, אני בת 50, אני רחוקה מלהיות מתה", אמרה קלום, והסבירה את הבחירות שלה: "אני פשוט אוהבת דברים צבעוניים ורועשים. אולי זה ישתנה בשלב מסוים, אבל אולי לא".

דומגנית העל נזכרה באחד מרגעי הקריירה הגדולים שלה – הצטרפותה למלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט בשנת 1997.

"כשהתחלתי, היו להם 15 דוגמניות. אם היית חדשה, כולם שמו לב לזה", אמרה. "היה לי מזל גדול. לעתים קרובות צריך פשוט לפגוש את האנשים הנכונים בזמן הנכון".

 

 

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE