הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפדופיל שביים את מותו – והסתתר במשך 15 שנים בלוס אנג'לס
כריסטיאן רוברט בשאם קפץ אל מותו מגשר מצר טקומה שבוושינגטון – או כך לפחות הוא גרם לרשויות להאמין, והוא הצליח לבנות לעצמו חיים חדשים תחת שם בדוי

פדופיל שהורשע באונס ילדים ביים את מותו בשנת 2009 והצליח להסתתר מהרשויות במשך כ-15 שנים, עד מותו בחודש שעבר שחשף את סודו.

כריסטיאן רוברט בשאם, שמת בחודש שעבר בגיל 56, הורשע באונס נער צעיר במחוז קיטסאפ שבמדינת וושינגטון בשנת 2008.

במרץ 2009, הוא הצליח להפקיד את סכום הערבות בסך 350,000 דולר ששחררה אותו ממעצר – ואז הוא מימש את תוכנית הבריחה המוצלחת שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

בשאם חנה את רכבו ליד גשר מצר טקומה, השאיר מכתב התאבדות ומאז נעלמו עקבותיו. הרשויות אף קיבלו דיווח מעובר אורח שראה את בשאם קופץ מהגשר, ובתום חקירה נקבע רשמית כי הוא התאבד ומת, למרות שגופתו מעולם לא נמצאה.

אבל הכל היה מצג שווא. במשך 15 שנים מאז שנעלם, בשאם חי בלוס אנג'לס והתפרנס כעובד תחזוקה בבניינים – כמובן תחת שם בדוי, מארק קלמנס. הוא הצליח לבנות לעצמו חיים חדשים מבלי לתת דין וחשבון על הפשעים הנוראיים שלו, זאת עד יום מותו בחודש שעבר, אחרי שגופתו התגלתה בתוך הדירה שלו על ידי שכניו.

טומי קואלר, אחד השכנים, אמר לחדשות ABC: "אני מאוד מזועזע. זה היה איש התחזוקה שלנו. זה היה הבחור שהיה לו מפתחות לדירות שלנו. זה מאוד מטריד, בלשון המעטה, כמו שאתם יכולים לדמיין לעצמכם".

משטרת מחוז קיטסאפ, שם בשאם הורשע בפרשת התעללות בילדים, אישרה בשבוע שעבר סופית את זהותו אחרי שהתבצעה נתיחה של חוקר מקרי מוות.

"הוא היה אדם רגיל", אמר קואלר, שסיפר לחדשות כי הוא נתן לבשאם לשמור על החתול שלו לפעמים כאשר היה יוצא לחופשה. "לא היה שום רמז שהוא האדם הזה שהואשם בפשעים כאלה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE